Elective #2

Sa nu ne panicam daca in ziua in care trebuie sa alegem optiunile pentru ultimul an (asa-zisul ‘elective‘), fix atunci nu merge pagina. Adica tot cere un username si o parola, ceea ce inseamna ca imi mai da timp de gandire desi m-am cam decis ce o sa fac la anul. Anume digital marketing.

Idei pro si contra:

Digital Marketing

  • Pro: mi-am dorit sa fac asta oricum din moment ce am primit o oferta de job ca digital strategist ceea ce n-ar fi rau deloc si m-ar pune (si mai) la curent cu balariile din lumea digitalului. Stiu ca daca termin proiectul care dureaza un an de zile (de parca vad ca o sa-l duc in spinare mult prea mult) o sa primesc si o recomandare buna din partea profesorului. Pe deasupra se pare ca si Manchester e al doilea oras din Europa dupa Londra in functie de numarul de agentii pure digital.
  • Cons: Nu vreau sa ma adancesc intr-o chestie „noua”, pe cat de interesanta ar parea si partea proasta e ca daca o sa fac un proiect o sa-l fac cu o gramada de oameni pe care nu-i cunosc. Persoana sceptica din mine se gandeste ca oricum si cu cei pe care ii stiam au iesit scantei asa ca mai rau de atat nu se poate. Pana la urma o scoatem la capat. Transformandu-l intr-un fel de argument pro, macar mai cunosc oameni noi.

Integrated Marketing Communications:

  • Pro: Ar fi o idee, stiu cine preda si e foarte la curent cu ce se intampla prin lume, cursul e bine documentat, cercetat si prezentat darrrrr..
  • Cons: cred ca mi s-a acrit deja de teorie si studii de caz, ceea ce va trebui sa facem aici. Procesul nu mi-e deloc strain si cred ca n-am nevoie de un curs care sa imi zica ce e media planning/buying cand numai de asta aud/am auzit in ultimii trei ani, plus alte mici detalii.
Limba straina:
  • Pro: Orice limba straina as invata, ca e Japoneza incepatori sau Franceza avansati probabil as lua o nota mare ca sa imi ridice moralul la sfarsit de an
  • Cons: E o limba straina si limbi straine pot sa invat si de una singura sau dupa ce termin facultatea

2 răspunsuri la “Elective #2”