Elective

Pana si in ziua in care credeam ca am liber, am uitat ca de fapt azi e „Choices day”, adica ziua in care ne alegem un curs dintr-o panoplie de chestii de la anul. Daca de obicei ne alocau ei 6 cursuri pentru cele 120 de credite sau cate avem (fiecare curs 20 de credite), acum avem dreptul sa alegem noi dintre o gramada de chestii. Azi de la 9 jumate pana la 1 jumate o sa ne vorbeasca fiecare cate 10-15 minute despre ce e cursul, ce ne invata, ce forma de examinare avem si ma rog, de ce ar trebui sa-l alegem.

Idealul ar fi sa avem trei optiuni din care sa ramanem doar cu una, pe baza ideei de primul venit, primul servit si potriveala cu subiectul pe care ni l-am ales. De ex. la cursul de „Risk management in banking and insurance” cred ca o sa ia contabilii si economistii inaintea publicitarilor (adica noi restul).

Eu am ramas cu cateva optiuni si incerc sa ma lamuresc azi ce si cum:

  • Corporate Communications (PR pe intelesul tuturor)
  • Critical Consumer Studies (um, consumerism)
  • Digital Marketing & E-Relationship marketing (a classic)
  • Integrated Marketing Communications (DWISOTT)
  • Developing a digital business (cam la fel)
Nu sunt foarte sigura ca m-as baga la antreprenoriat pe digital dar sa vedem azi 😀 Habar n-am inca ce vreau sa aleg dar partea buna e ca abia in Mai trebuie sa ne hotaram.
Alte optiuni interesante dar care nu ma privesc: North American Business and Political Enviroment (oh, nasty), Marketing Law (dureros), Public Sector Accounting (si mai dureros), Enterprising Management, Information & Knowledge Management. Hm.

10 răspunsuri la “Elective”

  1. North American Business and Politics suna a manuscrisele de la marea moarta (nimic nou de la Reagan incoace). De ce ai alege cursul asta si ocoli anteprenoriatul digital?
    Si chiar, luna mai a trecut, nu trebuia sa ai decizia luata?

  2. Eu am ales 2 dar descoperim abia la inceputul anului unde am fost repartizati..the excitement! Politica si economia mi s-ar fi parut interesante de studiat cel putin ca sa imi fie mai usor sa inteleg ce se intampla in alte parti din lume (pe ideea ca de la cateva superputeri porneste totul). In schimb antreprenoriat digital..prea putin din cei care au succes se vor grabi sa predea asa ceva. Mi-e frica de irelevanta cursului de antreprenoriat sau prea multa teorie luata din antreprenoriat clasic.

    Digital marketing in schimb nu e atat de rau…digital planning ar fi o idee!

  3. partea de planning este simpla si prea limitata dupa mine. daca esti familiarizata cu planningul de TV si cu soft-urile existente (in romania sau chiar afara) iti va fi usor sa inveti planning-ul de online singura. doar sa ai imaginatie. iti spun asta pentru ca (zic eu) chiar am idee despre ce vorbesc. iar digitalul este de-abia la inceput.

  4. Account planning in itself stiu ca are limitatii..ma rog, exista discutii constant despre ce facem si ce importanta are dar digital planning e un subiect foarte chinuit in Marea Britanie. In parte si din cauza agentiilor de media…oh well