// blog

  • Rise of the machines

    Mă bate de mult timp gândul să fac un fel de rubrică intitulată „la ce mă uit și mă gândesc” unde să pun link-uri către lucrurile care îmi atrag atenția. Acum chiar o să fac asta. Că tot vorbeam despre „ambient computing” mai devreme, îmi place la nebunie canalul Kurzgesagt și cum fac animații despre…

  • „Ambient Computing”

    M-am trezit târziu față de când a fost publicat, dar mi-a plăcut mult și m-a pus pe gânduri ultimul articol din cariera jurnalistului (legendar pe partea de tech / Silicon Valley) Walt Mossberg. Mi-a plăcut în special din cauză că am asistat deja la câteva evenimente și lecturi recente în care oameni din domenii foarte diferite…

  • Viața petrecută în întâlniri

    Despre ce pot să scriu dacă nu despre muncă, pentru că e confidențial? Hmm. De aproape un an podcasturile sunt o parte integrală din diminețile și serile mele când merg pe jos spre birou și înapoi. Învăț tot felul de lucruri noi și reușesc să ignor restul lumii care se înghesuie pe lângă mine pe…

  • Mass-media din lume este dominată tot mai mult de știri negative

    „Is the world as a whole becoming more negative, at least according to the news? The New York Times exhibits a strong decade–long trend towards negativity from the early 1960s to the early 1970s, before recovering towards slight negativity, and has trended slightly more negative in recent years up to the 11 September 2001 attacks,…

  • Viitorul vine, și e un algoritm plus A/B testing

    O să pun chestia asta aici, în mare parte pentru că o vedem de ani de zile, în fiecare zi și totuși clienții nu o înțeleg. Darămite oamenii de rând care habar n-au unde sunt datele lor, ce fac, cum funcționează internetul și probabil nici nu se întreabă cum ajung paginile de internet la ei,…

  • Reclamele Facebook funcționează

    La categoria constatare / uimire: „The North American ARPU has exploded in the five years since Facebook had its IPO. In the fourth quarter of 2012, Facebook’s average revenue per user in the US and Canada was just $4.08. Facebook generated $62.23 per US and Canadian user in 2016, compared to just $13.58 in all…