Cinci intentii bune cu deficiente

Cateva chestii care au in inceput promitator si ar putea continua in aceeasi nota dar pe alocuri scartaie:

MAE Romania care da informatii dar nu stiu/nu cred ca raspunde la intrebari; daca ar raspunde ar face cautarile de pe site-ul lor mult mai usoare;

2. Tarom care pare sa raspunda la intrebari si sa ofere informatii dar nu a facut vreun efort special in zona PR, de exemplu sa ne linisteasca cu ce-au facut sau n-au facut sotii Banica;

3. RATB care cred ca a amortit de la frig, altfel mai anunta intarzieri si aglomeratie pe diverse trasee si alte diversiuni;

4. Politia Capitalei care are si facebook si as zice unele poze chiar relevante in caz ca la TV cenzureaza continutul; la ei pe fb nu. Buletinul informativ devine usor plicticos dar cred ca daca isi filtreaza singuri continutul punand informatii doar despre lucrurile cu adevarat relevante sau producand stiri gen ‘tineti mainile pe buzunare in autobuzul x, y’ si eventual informatii de bun simt despre unde sa nu te plimbi pe strazi noaptea ar fi si mai urmariti considerand ca raspund la intrebari;

5. Tnuva Romania: nu stiu cine scrie, ce face dar e foarte prietenos sau prietenoasa. Sau mai bine zis a fost. Peste craciun pare ca a disparut de la post dar facea bine ce facea cu mici exceptii: nu stiu cati oameni ar vrea sa fie prieteni pe twitter cu iaurtul si laptele, dar mai degraba sub ideea de mic dejun sanatos sa-si creeze un sub-brand care chiar are relevanta. Mai bine zis, cu cine ai fi mai degraba prieten: cu zuzu sau cu Tnuva? I thought so;

Insemnari optimiste si incurajatoare, da? Nu doar nervi si ‘asa e prost’. Habar n-am cine lucreaza la ele, daca citeste, daca ii pasa dar ideea e ca se poate

2 răspunsuri la “Cinci intentii bune cu deficiente”

  1. lol which reminds me de contul de twitter al afi palace cotroceni. se revolta persoana la un moment dat: ‘nu inteleg de ce primesc mailuri cu ‘aveti deschis azi’ cand programul e afisat chiar langa butonul de contact’. m-a bufnit rasul. pana la urma cineva i-a dat reply ‘ai zice ca datoria ta e sa raspunzi la intrebari evidente, nu sa judeci iq-ul clientilor’ =))

  2. haha da, clasic, problema pana la urma e si resursa inumana..o persoana care sa STIE ce face cu social media si ce invarte, una care sa stie meseria (PR) si 3 care sa fie acolo cand lumea intreaba sau sa-mi spuna unde gasesc chestii cand nu e acolo dar considerand ca nu e cine stie ce filosofie oricine ar putea s-o faca si sunt destui oameni la info desk in AFI.

    Ultima oara cand am fost cu prietenul acolo eram sus si ne uitam la biroul de informatii unde erau 2 in tura. El statea de veghe si ea era cu capul pe birou si cred ca dormea sau nu stiu ce anume facea…si ne gandeam ca nu stim daca sa simpatizam cu situatia sau sa para trist.