In loc de ‘location, location, location’ dupa vreo sase luni de scoala, o parte din chestiile pe care le-am citit si s-au dovedit a fi folositoare sau amuzante. Daca aveti ceva tangente cu domeniul, cititi! Daca le-ati citit deja si sunt old news, stiu, dar eu am o mare problema in a invata ca lucruri care sunt evidente pentru mine nu sunt la fel de evidente si pentru altii.
- Engagement: „Understanding Consumers’ Relationships with Media” (PDF)
- Dan Gilbert – „Stumbling on Happiness” (carte)
- David Wolfe – „Brand Personality” (PDF) sau „Ageless Marketing/The New Customer Majority” (carte)
- Simon Barrow – „The Employer Brand” (carte)
- Barry Schwarz – „The Paradox of Choice: Why More is Less” (carte) sau Google Tech Talks Video (video)
- Mohammed Iqbal – „The Elongating Tail of Brand Communication” (ChangeThis Manifesto, PDF)
- Chris Anderson – „The Elongating Tail„
- Mark Earls – „Advertising to the Herd” (PDF) sau „Herd” (carte)
- Howard Gabennesch – „Critical Thinking” (articol)
- James Surowiecki – „The Wisdom of Crowds„(carte)
- Contagious Magazine – „Most Contagious 2007” (PDF)
- UCL Research– „Google Generation Summary” (PDF)
(Adobe Acrobat Reader pentru PDF)
Comentarii
3 răspunsuri la „12 Resurse in Materie de Branding si Publicitate”
this is very good 😀 sper sa gasesc si cartile.
vrei sa te publicam?
http://pirate-art.over-blog.com/
[…] 6, 2008 Ca o continuare la insemnarea aia despre resurse in materie de publicitate si branding am incercat sa fac o lista cu niste carti pe care le-am citit si mi-au fost de folos in primul an […]