// blog
-
Kevin Spacey roagă industria media să se trezească
Kevin Spacey la un eveniment organizat de un grup media, discutând faptul că în Statele Unite conceptul de „pilot episode” e o aberație: Netflix s-a uitat la date și a ajuns la concluzia că audiența la intersecția dintre filmele cu Kevin Spacey și fanii seriei House of Cards originale e un fel de sweet spot:…
-
Cărți din ultima vreme
Mi-am dat seama că nu prea am mai zis nimic de cărți din Aprilie și am înghesuit cam multe în ultimele luni. De fapt o cronică târzie e mai interesantă pentru că îmi dau seama cu ce am rămas de pe urma lor. Din Aprilie și până azi.. How Asia Works, Joe Studwell – o carte…
-
„Plătește cât vrei”
Caut niște materiale pe marginea subiectului. Am găsit niște chestii interesante pe care vreau să le las aici pentru mai târziu sau pentru cine e interesat/fascinat de subiectul „plătește cât vrei” pe românește, „pay what you want” în engleză, gen experimentul Radiohead „In Rainbows”.
-
Brandul nostru e pentru toată lumea, oriunde, oricând
Ce ar putea să meargă prost atunci când alegi să îți promovezi produsul într-o emisiune?
-
De ce stau oamenii după program?
Vroiam de mult timp să scriu ceva pe marginea subiectului, dar iată că a apărut o oportunitate sub forma unei discuții cu cineva care trece prin chestia asta și un schimb de mailuri fascinant cu niște oameni care lucrează în publicitate prin România. Sunt două întrebări (statul peste program versus internship neplătit), dar azi întrebarea…
-
Înapoi din Ungaria
A fost bine. De fapt au fost cele mai grozave momente din ultima vreme – fără exagerare. Am murit de cald în Ungaria pentru câteva zile, mi-a fost rău și am îmbrâncit câțiva oameni fugind prin aeroport în Budapesta la întoarcere dar a meritat 🙂