Reclamele britanicilor

Ia te uita, stiri despre reclame care nu sunt romanesti in Evenimentul Zilei, anume Carling (Coors Breweries), pozitionandu-se ca fiind „cea mai „sociabila” marca de bere din Marea Britanie„. O campanie de douazeci de milioane de euro!

„Spotul de 60 de secunde, interpretat intr-o nota umoristica, prezinta grupul de cinci amici care se pregatesc sa treaca printr-o extravaganta poarta spatiala, asemanatoare celei din „2001…”, dar descopera ca unul dintre ei nu are voie, pentru ca poarta adidasi. O voce cavernoasa intoneaza: „Imi pare rau. Nu eu fac regulile. Ceilalti sunt OK…”. Insa grupul decide sa renunte la fascinanta calatorie: „Nu il vom parasi”. Spotul se termina cu sloganul „Stii cine-ti sunt tovarasii”. „

Evenimentul Zilei – „O reclama de milioane

Cateva chestii pe care nu le mentioneaza:

  • Aici in cluburi ‘dress code‘ nu e doar o fita, chiar e pus in vigoare. Daca iesi in oras si te duci intr-un local mai pretentios, nu intri in blugi si adidasi si nimeni nu face scandal la intrare din cauza asta; nu-ti place, te duci in alta parte. Pentru ca exista un fel de ‘drinking culture‘ de cand lumea si pamantul, toate o sa fie pline asa ca doi-trei clienti in minus cand toate cluburile sunt pline ochi nu o sa afecteze cu mult profitul din seara respectiva. Si sunt pub-uri la fiecare colt de strada aici, in centrul orasului. In zonele rezidentiale evident mai putine dar daca nu e pub, e restaurant.
  • Exista o diferenta intre pub si club pentru cei neinitiati in ale bauturilor: in pub te duci dupa ora 5, cand iesi de la birou (vineri de la 5 la 7 sunt pline) si bei o bere (a pint) cu niste colegi sau prieteni, dupa caz. Pub-urile, in afara celor care beneficiaza de ‘late licence‘, adica sunt deschise pana la 2 noaptea, se inchid devreme, cel tarziu la ora 12. Pub-ul precede clubul, in club se plateste la intrare. In medie costa £5 ca sa intri in club, indiferent de noapte, fara sa fie vreun DJ sau altceva asa ca va puteti imagina continuarea.
  • 20 de milioane de euro in contextul ‘cea mai sociabila bere din Marea Britanie’ inseamna sa difuzezi reclamele pe post la ore de maxima audienta si media buying aici costa. O gramada. Nu pare o suma exorbitanta atunci cand cunosti bugetele pe plan local.

Carling – Space (Belong)

[youtube=http://uk.youtube.com/watch?v=uu_CFjqWWl4]

Asa ca daca v-a placut Carling, inca doua-trei reclame care sunt pe post momentan.

GHD, placi de indreptat parul

[youtube=http://uk.youtube.com/watch?v=dyZDD0yccQI]

Boots, lant de farmacii/department store

[youtube=http://uk.youtube.com/watch?v=HgduIknGejU]

Greenpeace, Sunshine out of your arse. Da, e pe post. Jur cu mana pe inima.

[youtube=http://uk.youtube.com/watch?v=b3mlsTmoINA]


Publicat pe

în

, , , , ,

de către

Comentarii

3 răspunsuri la „Reclamele britanicilor”
  1. foarte misto greenpeace :))))

  2. greenpeace, prea … fara perdea pt. gusturile mele si nici mesajul nu ma prea atrage, cred ca am putea sa ne preocupam de lucruri care ne afecteaza mai tare decat un bec ce nu e ecologic.
    mi`a placut reclama la Boots, cum a inceput totul discret cu furtul unei pile si apoi cum se machiau, ca apoi sa fie intr`un efect de bulgare de zapada si la final toate erau super gatite. buna reclama.

  3. ce lunga si degeaba e reclama la boots (desi sunt fana produselor, ma asteptam la un catch pe final)