Am terminat ceva, nu stiu ce am terminat, am terminat ce credeam a fi un proiect obisnuit dar era de fapt diploma de studii post-universitare de la CIM despre o agentie de turism si simt urmatoarele lucruri:
- ca am facut gargara cu termeni de marketing inventati in anii 1980 si care sunt probabil batrani si obositi;
- ca am scris 20 de pagini pe baza a catorva presupuneri; si n-am luat substante halucinante desi asa s-ar crede
- ca nu e nimic in neregula cu aberatul atata timp cat datele, oriunde le-as cauta, nu exista;
- ca scoala hoteliera de la lausanne e mic copil;
- ca punctul 2 se poate aplica oricui lucreaza in marketing;
- ca nu cred ca o sa lucrez niciodata pentru ‘client’ sau daca soarta face sa lucrez, intai o sa rad eu de mine si dupa aia pot si altii;
- happy hour este un concept fericit
- eu dorm chiar MULT fata de niste japonezi obositi
- user experience design in turism este o usoara utopie si cred ca o sa fiu batrana cand o sa pot sa rezerv ceva pe un site care merge de la cap la coada;
- peanut butter = good
- cand deja e prea mult, e momentul sa recurg la diet coke
Comentarii
2 răspunsuri la „Ce-am terminat”
Te inteleg, am un client care are o agentie de turism si imi mananca sufletul… Dubioase afaceri mai sunt agentiile de turism…
La noapte visez in acronime…GDS, CRM, IATA, PATA … 😀