Onestitatea e dureroasă, dar ia mai puțin timp

Pe măsură ce avansezi în funcție, cu atât mai puțin îți petreci viața făcând singur munca de cercetare și redactare de la birou.

Pe măsură ce avansezi în funcție, îți dai seama că munca se transformă în a fi în proporție de 10% ce știi tu să faci individual, și restul de 90% managementul oamenilor, așteptărilor, situațiilor, conflictelor, etc.

Pe măsură ce avansezi în funcție, îți dai seama că relațiile interpersonale și gestionarea timpului îți mănâncă de fapt tot timpul, și nu se opresc în afara orelor de program.

Pe măsură ce avansezi în funcție îți dai seama că trebuie să scurtezi din timpul ăsta de unde poți dacă vrei să îți păstrezi sănătatea mintală.

Și atunci – dar doar atunci – abordări directe, ca cea a lui Steve Jobs, o să capete sens:

„Jobs’ unique approach to management was just „saying the obvious”, says Mr Grignon. „Most people are more polite than that – they won’t cut to the middle of your heart and turn the knife a bit.”

Financial Times – Start-ups with an Apple flavour

Un răspuns la “Onestitatea e dureroasă, dar ia mai puțin timp”

  1. depinde de cum organizezi munca .. eu deocamdata ma incadrez la ce ai spus mai sus – munca imi mananca tot timpul :)) din pacate 🙁