Femeia si pornografia materialista

Profit de faptul ca cineva a zis bancul ala despre femei: stiti de ce uraganele si furtunile au nume de femei? Pentru ca vin, distrug totul in cale si atunci cand pleaca iti iau casa si masina dupa ele;

Ma rog, printre altele in sfarsit lumea exploreaza fenomenul femeii cu camera video, card de credit si (nu intotdeauna banii lu’ tata) si dragoste de haine, pantofi si machiaj: „the female vlogger”. Pentru ca atunci cand imi scriam eu lucrarea nu exista nimic in afara de continutul de pe youtube, am scris despre ele.

Ce au scris altii:

Haul vloggers seem to be primarily of one species: the girl who flatirons her hair, wears too-thick eye shimmer up to her eyebrows, drowns in eyeliner, and gets her brows waxed regularly. She also wears trendy-but-ugly nail polish and probably gets chemical peels at regular monthly intervals.

Read more: Are You Familiar With ‘Haul’ Vloggers? – The Cut
Haul videos basically go something like this: A young girl sits in her bedroom and shows off her recent purchases from the local mall. That’s it. Just a teenager, a webcam, and a bag full of Forever 21 goodies that she can’t wait to share with her fans.
Read more: The Latest Trend in Shopping – Have You Heard of Haul Videos?
It might feel like the economy is still in the dumps, but look no further than YouTube to turn a CEO’s frown upside down. There you’ll find (mostly) young girls expressing their unadulterated love for the stuff they just bought. It’s the showiest show and tell; it’s PG girl porn; it’s an internet phenomenon slowly raking in bigger view counts… the haul video. With shopping bag(s) in hand for that just-back-from-the-store effect, they gush over one purchased item after another.
Read more: Haul Videos – The Ultimate in Materialistic PG Porn?
Pentru ca stiu ca toata lumea e curioasa sa stie ce e pornografia materialista:

Acum ca materialul exista, completarile mele:

  • Tipul asta (da e un tip) pe nume whatstyleistonickel face reportaje pe strada & mark my words, intr-o zi o sa fie clasificat in „fashion & beauty tourism”
  • Unele au deja propria linie de cosmetice si au fost „adoptate” de companii, gen Barry M (Lauren Luke/Panacea81)
  • Unele companii ofera reduceri prin intermediul lor, cu un cod personalizat gen AUBREYCIBU (Aubrey & CIBU Hair Care)
  • Acest „haul” e parte din micul lor univers pe internet; fac competitii in care ofera cadou produse in schimbul fanilor pe facebook si subscriberilor pe youtube sau followeri pe twitter;
  • Variatiuni pe aceeasi tema in termen de produsele pe care le prefera: MAC (Cautati pensula de machiaj MAC’s 109 si Aubrey/fafinettex3 e primul rezultat cu un video review), Urban Decay (Eyeshadow & foundation primer), Forever21, Charlotte Ruse (US), NARS, China Glaze, oja Sephora Metro Chic, Philosophy (pentru vlogger-ul premium) si uneori si placi de indreptat parul sau alte produse care pur si simplu nu sunt folosite si ajung sa le arunce, cu mare parere de rau.

Si da, atitudinea ziaristilor pare de inteles, plus nebunia mea in a scrie despre ele si a le pune in licenta, dar nu sunt de acord cu unele critici:

  • uita ca o gramada de trenduri pe care magazinele le tot forteaza asupra noastra (sa dau exemplu ultimul H&M „double denim”) sunt niste jeguri; „double denim” o sa fie intotdeauna un dezastru nasol;
  • vloggerul cu „haul” nu e acelasi lucru cu hipsterul ashiontoast/seaofshoes/sartorialist/lookbooker -sunt alta mancare de peste si chiar daca impart aceeasi dragoste inechivoca pentru genti Chanel cu „gold hardware” (quilted Chanel chain bags), aia sunt (sau le place sa creada ca sunt) orientati pe second hand, vintage si cum sa castige la (jocul numit) cumparaturi spunandu-le celorlalti ce haine trendy si-au luat, la ce pret, si explicandu-si decizia numind-o stilul lor, pana la urma tot uniforma e.
  • Primii 5 in topul Marii Britanii au cam milioane de vizualizari si …

(Click pentru tabel si ca sa imi explic nebunia)
Astept cu interes adaptarile locale din Europa de Est si Rusia…

Publicat pe

în

, , ,

de către

Comentarii

3 răspunsuri la „Femeia si pornografia materialista”
  1. Stiam de fenomenul haul , dar pana sa-mi pui sub nasul clipul nu m-as fi gandit ca pot viziona 20 de secunde din asa ceva. Aveam dreptate, nu pot 😛

  2. acuma aflu prima data despre acest tip de vlogging. 10 minute in care tipa prezinta ce a cumparat? hmmm. kinda boring. daca n`ar fi asa aratoasa nu s`ar uita nimeni la ea.

  3. am vrut sa vad clipul si cu sunet de data asta, cand am lasat comentariul dinainte eram la servici si acolo nu am boxe. cu sunet e de 10 ori mai enervant…vocea aia ascutita..arrrgh.