Vodafone Fail

Avem insightul conform caruia oamenii ocupati fac mereu doua lucuri in acelasi timp. In alte cuvinte, multitasking! Sunt prea ocupati ca sa lase telefonul din mana doua secunde. Dar de ce avem o reclama sexista nu vom sti niciodata. Sa ne gandim si la femeia aia, „si ea” undeva in umbra costurilor pe care le aproba domnul in piata, putting up with his stuff every day. Merita si ea ceva de macar 5% din pretul telefonului ieftin!

(A doua intrebare ar fi daca omul e head of finance, cfo sau ceva ca pare foarte tanar, pe modelul ‘succes in Romania’)

9 răspunsuri la “Vodafone Fail”

  1. Head of finance … 🙂 Daca e tanar e pentru ca e „om de afaceri”.
    Concubina nu e „oama de afaceri”. In ciuda orgoliului probabil, il lasa totusi pe baiatul vesel sa-i aprobe costurile.
    BAD PRINT

  2. Vazusem si eu reclama, in fuga, dar nu-i sesizasem „profunzimea” 🙂 Foarte bine punctat. Macar ar fi putut sa faca 2 reclame la fel, dar cu rolurile inversate, ca sa fie si femeile multumite 🙂 In aceeasi nota, mai e o reclama similara la ING asigurari de viata. „Fa-ti o asigurare de viata, cadou pentru sotia ta”.

  3. E dea dreptu’ penibil :)) ….Ar trebui facute niste paste-up-uri ceva cu comentari de lipit pe billboard-urile astea. Unele ironice rau 😀 .

  4. Oricum ar fi luata, astia de s-au ocupat de billboard sau campanie, ca nu stiu la ce scara a fost, nu au nici o explicatie. Ai sa zicem ca seximul e vazut doar de femei da! Sa zicem ca au incercat sa folosesca anumite atitudini si obiceiuri(cum ar de exemplu Valentine’s Day, Ziua Femeii etc.),ca sa le promoveze indirect prin cea a terminalului lor. Sa lasam la o parte ca ea e florareasa si el e Head of Finance,dar spune-mi, avand in vedere ca ai fost copywriter, nu suna penibil /:) : „Fa-i si ei” :)) , izolat total de orice context, strict cuvintele ….suna super aiurea. Au o lipsa totala de fermitate si demnitate prin ritmul lor, prin sonoritate, sunt de-a dreptul flasce si iti dau senzatia ca au fost spuse in scarba.
    Zic asta nu pentru ca stiu eu treaba de copywriter. Dar am fost si eu in situatia sa trimit scrisori de intentie si m-am straduit putin sa dau un anumit ritm cuvintelor, o anumita sonoritate. Eram atent sa nu repet de prea multe ori vreun cuvant ca sa nu plictiseasca textu’. Pa cand astia …… .

  5. Fa-i si ei suna ca un fel de hai, fie-ti mila de ea. Nu stiu daca asta vroiau de fapt dar exact asa suna. Plus Biz (in ea am vazut-o prima oara) nu e citita doar de barbati..senzatia mea e ca e ca si cum ti-ai da cu stangul in dreptul

  6. Mda…Penibil din partea Vodafone.Si asta vine din partea unui barbat.Cat despre exprimarea din topor „fa-i si ei” sunt total de acord cu Andreea.

  7. Apropo de stangul in dreptul, cred ca omului ii cam lipseste… dreptul. Sau sta intr-un picior ca o dovada de supermultitasking?

  8. Sorine ai ochi ager :)) . Bai da chiar ala e chiar multitasking cu dreptu’ face reclama la crema de pantofi(stiti voi reclama aia in care sa duce un nene la cineva in vizita si sa sterge pa pantaloni cu pantofii, care e mai super pasionat sa ne spuna si noua la ce crema de pantof era ca nu imi mai aduc aminte). De fapt e facuta naspa poza ca parca sa dibuieste piciorul ala acolo. Da oricum picioarele alea arata atrofiate :)) .