Dove e pe Facebook

Dove a reusit azi o chestie foarte draguta, pe langa campania pe bloguri (la care au participat  PyuricDaDa ModaLamaie,Sonia @ Ce Imbrac AziRoxana RaduIdahoAnurimTomataMiruna @ Si Blondele GandescAlinutze si Nasa): au avut o discutie pe Facebook, intre orele zece si patru. Cred ca pentru ei a fost un succes, mai ales ca au avut cam 800 de raspunsuri si vreo 35 de participanti din cifre neoficiale. 

S-a discutat despre noul deodorant Hair Minimising ce poate parea o chestie foarte foarte plictisitoare pentru toti cei neinteresati, cei care nu se epileaza, rad sau mai stiu eu ce, dar ce m-a surprins e ca lumea a fost foarte deschisa catre conversatie. Parul, dupa cum probabil stim cu totii, e un subiect foarte delicat atunci cand nu e vorba de parul de pe cap. Ce am descoperit eu, spre stupoarea mea personala este ca:

 

  • Eu consider lama instrumentul diavolului, asa ca nu m-as atinge cu ea pentru nimic in lume. Pentru altii in schimb, ceara de epilat e si mai horror decat o biata lama, cauzeaza arsuri, bube, iritatii si toate relele din lume daca o folosesti. De retinut ca numarul celor ce prefera lama versus epilatul pare a fi considerabil mai mare. Chestie pe care n-o stiam si nici n-as fi ghicit-o, dar se pare ca se iau in calcul convenienta (programare vs. la tine in baie) si durerea (zero versus multa) si se ignora partile bune sau rele ale rezultatului (1-2 zile versus pana la 3 saptamani)
  • In termeni de epilat permanent s-au auzit niste povestiri horror – procedura, pret, rezultate, majoritatea considerand ca daca nu e „permanent” si trebuie sa te tot duci degeaba ii zici „permanent”. In termeni de frumusete banuiesc ca se considera ca am avansat suficient in materie de tehnologie, de la sapun pana la farduri minerale incat pretul pe care il platim trebuie sa fie justificat, sa aiba un efect permanent sau semi-permanent si sa nu implice mai multa tevatura decat merita.
  • Alt lucru interesant a fost discutia apropo de pretul deodorantului, undeva pe la 14RON, ceea ce pare foarte rezonabil, multe persoane observand ideea ca ‘produsele scumpe nu sunt intotdeauna bune’. Din pacate, realitatea este cruda dar multe sunt de o calitate cel putin dubioasa si te intrebi de ce le folosesti – in special in categoria deodorante unde problema se pune in felul urmator: produsul zice ca opreste transpiratia dar in gandirea mea de fiinta care transpira in general si lectiile ratate de biologie, nu exista produs care sa iti opreasca brusc si din senin glandele sudoripare. Transpiratia exista, dar nu mai miroase. Supranumita ‘problema autobuz’. 
  • Mitul hainelor negre a fost rezolvat, cel putin in versiunea asta: nu se pateaza decat daca dai fas direct pe haina, ceea ce nu se recomanda, evident 😀
Pana una alta, ce imi place e ca au facut uz de o functie a Facebook pe care multi au ignorat-o, ducand mai departe pagina de produs. Imi mai place si faptul ca unele persoane s-au inscris pe Facebook de dragul conferintei si chiar a fost o cerere (daca nu ma insel) sa se faca una o data pe luna, sa se stie o treaba 🙂

Publicat pe

în

, , , ,

de către

Comentarii

3 răspunsuri la „Dove e pe Facebook”
  1. lol. am citit Nihasa in loc de Nasa :))

  2. prea mult nihasa dauneaza grav sanatatii 🙂

  3. hehe, noroc cu mine, asa-i?! :p

    iar la conferinta cred ca toata lumea s-a distrat 🙂