În sfârsit, numarul de examene a fost redus de la sase la doar doua ramase, dintre care unul lejer de vreo ora (din fericire) si înca unul de Principles of Marketing.
Examenele au fost de fapt prilej de gratar în curte. Nu, nu genul de gratar cu mici, manele si fobal, genul de gratar cu Venetian Snares si Evol Intent and I shit you not. Din punctul asta de vedere, viata frate. That turns me on.
Asa cum mi-e obiceiul la examene, eu am avut senzatia ca a fost usor si am scris ce si cât m-a dus capul în speranta ca va fi bine, trei întrebari sub forma de trei mini-eseuri în doua ore nu era mare problema. Întrebarile nu s-au schimbat foarte tare fata de anul trecut (Communications Theory & Practice 2007 daca va pasioneaza sa vedeti ), primele trei întrebari au devenit ‘Explain whether the linear model of communication îs appropriate for human interaction, what are its strengths and weaknesses’ si înca un eseu în care trebuia sa vin cu propunere de logo/branding/etc. pentru o apa minerala cu originile în Yorkshire. M-am entuziasmat si le-am scris sa puna Comic Sans MS, 72pt, galben.
Saptamâna viitoare Principles of Marketing, OPAC si dupa aia o zi de nastere. Si un interviu. All is good.