Love Plus

PSI s-a gandit putin si a decis sa mai faca inca o campanie pentru Love Plus.

As putea spune ca printurile lor au iesit mult mai bine decat spotul „Baia”. E frumos, ce-i drept, dar exista doua aspecte ce trebuie luate in calcul. Ca realizare e bun, de observat si un mic poster in baie, pe perete. Subtil, intr-adevar, cineva la Odyssey e fan Infamous … 🙂 Si al doilea aspect, ca target, 15-25 ani, e relativ bun. Love plus e ieftin, e bun, deci ar trebui facut mai popular in randul celor …multi si mai…well…not as witty as others. Ori gluma din spot e subtila si nu multi s-au prins de ea. De ce zic asta? Dovada cand ma plimbam cu 41, se urca 2 „smecheri” d’astia si incep sa vorbeasca, si zic ei
„Baa tu ai inteles ma reclama aia la prezervative?”
„Care, ma? Aia cu Love Plus?”
„Da, aia cu tipii aia in baie”
„Aaa, pai nu stiu, io credeam ca-i reclama la bere!”
„Esti prost ma, cum sa fie la bere!”
„Nu ma faci tu pe mine prost, ba! Nici nu stii despre ce-i vorba! Aia radeau ca are o **** prea mica”

Dupa acest dialog de oameni inteligenti, pe la vreo 18 ani, m-am dat jos gandindu-ma..wtf?! 😯

El si ea, dupa consumarea actului, undeva pe fuga (probabil bar dupa cum arata, cu tot cu masa de biliard), iar el pleaca la toaleta, unde se trezeste ca nu s-a dat jos prezervativul, lucru pe care il constata de asemenea si colegii lui de pisoar.

Prezervativele Love Plus sunt calitativ foarte bune si nici nu „se simt”. E foarte interesanta initiativa din moment ce 80% din culgirlitzele de la noi de varste 13-16 ani zic ca prietenul nu vrea sa faca „dragoste” cu ele ca e prezervativul din latex prost si ca „se simte”. Bai. Sfat. Bagati-va reclamele in locuri gen Planter’s (o sa aveti surpriza sa aflati ca pe-acolo se plimba mai nou pantofarii de 18-25 ani cu alea de 13-16 ani), Downtown, Yellow si alte locuri de genul, nu in Mc Donald’s unde 80% din public e tipul subiectului inocent, iar restul de 20% sunt scoliti in ale prezervativelor.
Cand o sa vad reclamele astea din nou in coolgirl si bravogirl si ce mama masii o mai fi pe piata pentru astea, o sa ma simt bine. Cand o sa le vad in scolile alea gen cai ferate si constructii si alte asemenea o sa fie ceva. „Nici nu-l simti”.
Pentru publicul asta prost eu vedeam ad-ul sub forma unei tipe care-i da cu o revista in cap prietenului ei „cul” si sa zica „Uite, ba, gigele, asta-i prezervativ! Ai vazut asa ceva la tine la tara? Ia de-aici” 😀


Publicat pe

în

de către

Comentarii

10 răspunsuri la „Love Plus”
  1. Gabriel Mihalache

    Oh! Cata „acreala”?! Si la o varsta asa de frageda! Iar in ceea ce priveste…

    pantofarii de 18-25 ani cu alea de 13-16 ani

    super-pedo tembeleala! Mai bine f*t o scandura de lemn cu o gaura in ea decat o „prezenta feminina” de 13 ani 🙁 … vezi, acu’ mi-ai deprimat si pe mine.

  2. chops

    prostia domnilor din 41 e ceva ingrijorator. pentru viitorul lor, pentru mamele personale, pentru
    viitori sudori colegi de munca. nu si pentru L+.
    adica sunt oameni care nu inteleg mare lucru din lumea asta si ar fi pacat sa-ti calibrezi ideile
    pe masura lor. dovada ca majoritatea nu e asa este faptul ca majoritatea campaniilor mishto au si succes comercial.

    dupa parerea mea, spotul L+ e tras in spate de regie, destul de oarecare. parca nu-i legata cumva,
    desi cadrele sunt destul de curatele.

    ca o informatie in plus, tipul care sta langa perete (al treilea de la ecran in adancime 🙂 e copy
    la odissey.

  3. TsA

    indivizii din 41 are not worth the thought. Pentru ei, Un „Balon” e un balon. Nu-i doare ca nu se simte sau se simte, e doar un pretext. Pt. ei e mai usor la prietenele de 13-16 ani, care se uita la ei ca la marii „jmecheri” ce sunt sa practice un „pull out” sau sa le puna pe ele sa se ocupe de contraceptie(lucru pt care, ca o idee desteapta pliantele la contraceptive se dau in scoli in special fetelor).Pe ei nu-i intereseaza chestiile asta pt ca ca ninte jmecheri ce sunt, stiu totul despre asta. Pentru ca o senzatie de disconfort in regiunea peniana e caracteristica pt ei. Pe scurt, ii doare-n P**a.

    P.S. Cacofonia a fost intentionata 😀

  4. e vreun link catre o varianta online a spotului L+? thanks – la teve nu ma uit.

  5. Deea

    Pe Adacademy.ro, dar trebuie sa ai un cont existent

  6. Riri

    Mai ce s-au mai schimbat vremurile… Cind eram eu de virsta pustoaicelor de 14 ani nici macar nu auzisem de „balon”.

  7. TsA

    ain’t time a bitch? 😀

  8. TsA

    Apropo de asta, era o poveste adevarata despre sexualitatea la tara acu vreo 20? (nu stiu sigur) de ani (nu mai stiu nici de unde e!) . Unei fete gata de maritis i se spusese totul despre miracolul vietii de la 14 ani. Cum femeia poarta pruncul care se naste dupa ce ea se iubeste cu barbatul… Totul Ok pana in noaptea nuntii cand dintre asternuturi un urlet indignat se ridica: „Ce faci niesimtzatulie, tie chisi in minie????!!!!”

  9. iar spotu e filmat la web, aint that cool too? 🙂

  10. Deea

    Nu stiu, eu n-am vizitat toaleta barbatilor …altfel mi se parea cunoscut 🙂