// blog

  • Cum să te gândești la carieră pe termen lung

    Știi cum e, găsești un articol bun pe twitter, îl citești și te gândești că e foarte bine scris, cauți să vezi cine e omul și descoperi că ești de fapt în același grup/imperiu cu el – Publicis. Așa mai auzim și noi unii de alții: Learning is never easy and if you are growing there will…

  • Un an de sfaturi pentru start-up-uri

    În ultimul an am lucrat cu mai mulți oameni din start-up-uri care m-au chemat din cauză că aveau nevoie de ajutor ori cu marketingul, ori aveau probleme de comunicare (mai ales online). Am vizitat multe spații de coworking cam cum e Impact Hub din București (bănuiesc), doar că la diferite niveluri de dezvoltare și maturitate ale companiilor…

  • Contează cum spui povești

    Legat oarecum de faptul că succesul în armată și mai în general în comunicare e o chestie de percepții, am găsit citatul următor în cartea „Show Your Work” de Austin Kleon (pe care implicit o recomand, mai ales celor care sunt juniori prin publicitate, design și alte domenii conexe): “In their book, Significant Objects, Joshua Glenn…

  • Chestie de percepții

    Acum ceva vreme un general din armata britanică spunea că victoria și eșecul vor fi noțiuni ale trecutului dat fiind faptul că în ziua de azi contează mai mult percepțiile luptătorilor, postările din rețelele sociale și informarea sau propaganda pe care fiecare parte reușește să o trimită: Sir Nicholas Carter, chief of the general staff and…

  • Blestemul notificărilor New York Times

    New York Times e o companie cu un produs excelent dar cu o promovare mediocră.  Și e chiar păcat că uneori nu știu cum să își vândă produsul, chiar dacă încearcă. Hei studenți, habar n-aveți nimic despre lumea reală! Luați de-aici niște New York times! New York Times e o companie foarte privilegiată care încearcă să…

  • Un studiu controversat despre psihologia românilor

    Toată lumea îl știe sau l-a citit deja și sunt deja câteva comentarii critice la adresa lui: „Autorul construiește un profil statistic, bazat pe măsurători ale tendinței centrale. Până aici, nimic special. Vedem asta adesea atunci când sociologii schițează profilul votantului pro-Cutare, la alegeri. După care, acest profil statistic e tratat ca un profil de personalitate individual,…