cu cea mai mare placere va anunt ca voi pleca (din nou) de la ore ca sa merg sa-l vad pe Bogdan Naumovici. (Advertising | Business | Marketing Days; Un proiect BOS in cadrul ABM Community)
……..SI MA ZGARIE PE OCHI ca nu pot sa stau mai mult. Bogdan Branzas, Mihai Coliban, Valentin Suciu, Andrei Cohn, Radu Florescu …….AARRRHHHHHHH MRRRRRRRRR HRRRRRRRRRRRRRRRRR Bzzzzzzzz nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…….de ce dupa-amiazaaaaaa de ce dupa-amiazaaaaa aaaaaaaaaaaaaah!!!!!11111
Gata, ma duc sa-mi iau jucariile si nu mai vorbesc cu voi 🙁 de ce nu se dau scutiri pentru astea? 🙁
Si am luat scutire de la medicul de familie. Cam 400.000 pentru chiulul meu de toata ziua (m-am trezit cu nas infundat, dureri de cap si plangeam mai rau ca la taiat ceapa) si am ajuns cam la 14:05 la sala care era deja superaglomerata iar in plus, mai era si cald.
Locuri nici daca fortam o don’soara cam voluminoasa sa se ridice nu aveam, asa ca m-am asezat ba pe margine, ba pe trepte si in final am ajuns pe scaun 🙂 God damn you people o sa vin cu perna sub bluza data viitoare, poate imi dati loc 😀
Conferinta asta s-a intitulat „Brand Building Advertising”. Despre ce am discutat? Despre pasii ce trebuie urmati intr-o campanie de consolidare a unui brand pe piata sau chiar in cazul infiintarii unui brand nou.
Keywords: Brand Truth, Brand Idea, Charisma, Integrity.
Ma intreba cineva acum cateva zile dupa conferinte – „In cartea mea scrie „consistency”.
Brand brand brand, brand si-acasa, brand si la scoala (bine, nu la scoala, doar la conferinte). Le tin minte as if it were yesterday;
Parca aud vocea aia de prezentator de late 50’s American Show:
„to build strong brands, a brand identity needs to be developped and implemented. In order to expand brand identity, we should deliver considering emotional, self-expressive and functional benefits. Also, we should be employing four brand identity perspectives – the brand as a product/organization/person/symbol”
[…]
(exclusive content available only for PAYING members) – abonamentul la biblioteca la Consiliul Britanic e 800.000
Anyway, de data asta chiar nu stiu ce sa mai zic de conferinta; am facut doar studii de caz – in special (adica in exclusivitate) Prigat – chestiile de prin 97 pana azi. Ultimele le vazusem deja la conferinte.
Ce tari au fost fazele in care vorbeam de Brand Truth (brand truth-ul? ) exprimat de anumite branduri gen Nike, Disney, Harley Davidson ( 🙂 ) , Marlboro etc.
– „Cine de-aici poarta Nike pe el in momentul asta?”
M-a mancat pe mine undeva sa ridic mana, naiba, cred ca eram singura din sala cu asa ceva pe mine 🙂
– „Cati dintre voi ati fost la Disneyland?”
Timid, noi si cu inca unul am ridicat mana; restul liniste si pace.
– „Cati oameni au mai fost si la Conferintele de la CCIR?”
No surprises, 2 persoane in toata sala 😀
Pacat totusi ca a fost asa de scurta conferinta.
In rest, ce-as putea sa va zic. Trilogia Nasul pe Pro Cinema azi maine si poimaine de la 22:00. Poze mai pe seara.
Apropo de Pepsi si QAB. Baaaai sticla de Prigat (PET 0,5 L, still drink) arata ca naiba. E patrata, are o gura mare si daca nu esti atent pui capacul aiurea si-l versi pe jos. Parchetul din clasa stie! Pentru ca la noi la „bufet” se vinde doar Pepsi, Roua, Lipton Ice Tea si Prigat. Cat exclusivism!
Si cand imi aduc aminte cum arata fabrica de imbuteliere Pepsi de la noi acum niste ani ….au. Baietii au facut imbunatatiri se pare 😀