absorbantele

Adica de ce ma enerveaza pe mine printurile la absorbante si alte chestii.

Majoritatea (ca sa nu zic toate si sa gresesc) reclamelor pe care le-am vazut erau femei imbracate in pantaloni albi, bluze albe, cu un zambet sugestiv pe fata spunand ‘ce bine ca am un absorbant care ma protejeaza’ iar majoritatea sloganurilor erau ceva in genul ‘ca sa fii sigura pe tine in orice situatie’. Daca nu ma insel e si unul la always in ultimul Bolero, cred ca de-asta m-am enervat in timpul liber.

Stau si ma intreb de ce oare daca facem o adaptare o facem si prost (?) – adica nici una din reclamele la absorbante nu a fost locala, originala sau relevanta ci era acolo doar ca sa-si indeplineasca scopul. Revin la femeile in pantaloni albi care ma obsedeaza, la femei in fuste care danseaza si fac tot felul de nebunii pe la concerte in reclamele O.B. si stau si ma gandesc cui li se adreseaza. Intr-o tara in care exista inca femei care folosesc vata, aratam un singur tip de absorbant (iarasi, in cele mai multe cazuri) si anume cel care absoarbe cel mai bine, adica absorbantul care probabil va genera cele mai multe vanzari. Ca oricum sunt atat de multe incat ma indoiesc de faptul ca si o femeie ar reusi sa-si aduca aminte cate ‘sortimente’ exista. Cu aripioare, fara aripioare, pentru perioada ciclului, pentru cea intre, pentru primele zile, pentru noapte, pentru ultimele zile, pentru perioada de flux maxim, alea mini, cele pt string etc. etc. (pentru pasionati, www.always.com ar fi un inceput in caile absorbantelor)

Daca nu aratam femei zambitoare in pantaloni albi salvate de pompieri (aici am ras intotdeauna) sau femei care se ridica din scaunul de la cinematograf cu un zambet tamp (nici o pata pe pantalonii mei IMACULATI. INCREDIBIL! Dar oare ce absorbant este acesta) atunci aratam cu siguranta femei terorizate pe timpul noptii de cosmaruri cu asternuturi murdarite sau cine stie ce alte povesti horror (n.b. asta cand facem referire la un absorbant pt timpul noptii, altfel nu introducem cadrul cu dormitorul).

De ce oare nu se fac promotii / reclame in combinatie cu un produs gen detergent pentru rufe delicate. Stiu ca a existat unul la un moment dat, in detergenti nu am aprofundat materia, masinile de spalat vin acum cu un sac special pentru aceste ‘rufe delicate’. Ar fi foarte ‘clean’ din cate ma gandesc eu, fara sa atentezi la intimitatea nici unei femei in mod brutal („Nu mai folosi ba, vata, ca nu mai suntem in vremea aia”) . Sau pur si simplu sa se reia programele care se faceau acum ceva vreme in scoli si nu cu promoteri care abia asteapta sa termine programul, strang fetele intr-o clasa libera si zic ‘okay si despre ce vreti sa vorbim acum ca v-am spus povestea cu absorbantele?’ – ‘seeeeeeeeeeeeex hihihi’. Ca tot vorbeam de asta, tineti minte acum cativa ani cand inca era o problema a fetelor : „Daca imi pierd virginitatea cu un tampon” 😯 Acum rad de ma sparg cand vad topicuri pe forumuri „cand v-ati inceput viata sexuala” – „When I was 13. I was such a slut”. hahahahehahehah. Tampoanele trebuie sa fie o gluma.

Deci sa incepem sa facem reclame la absorbante avand in minte faptul ca
a) exista femei care inca nu le folosesc si sunt ale naibii de multe
b) daca tot exista o varietate atat de mare in ceea ce priveste aceste produse putem sa ne legam de unul singur AND FOR THE LOVE OF GOD nu trebuie sa fie ala cel mai absorbant neaparat, ca poate nimeni nu si-a pus problema pana acum – nu ne indoim de ce gel exista, ce spirale are, cum ne gadila pe noi ci mai mult de faptul ca poate nu e comod mai degraba sau ca ambalajul e mare si ostentativ oriunde l-ai plasa iar always nu este genul de produs la care vrem sa se vada logo-ul mare atunci cand il cumparam si ca nu avem unde sa il ascundem. Nu neaparat ca am fi niste pudice dar nu trebuie sa stie toata lumea cand si de ce.
c) eu intotdeauna ma gandeam ca exista ceva adevaruri pe care ni le ascund reclamele astea foarte sterile, ca ar fi de fapt o adevarata conspiratie si ca tablourile de printuri ce sunt sunt ca scenele alea din filme unde stii ca se intampla ceva intre timp iar suspansul consta in ‘ce oare’. Ce dezamagire cand am aflat ca nu e asa.
d) cea mai mare problema in toata aceasta perioada a lunii in care fiecare femeie isi doreste sa nu se fi nascut femeie este de fapt durerea. Oh massive pain, poate ca o directie in care o pot lua aceste reclame / campanii ar fi pe calea ‘cum sa faci ca sa iti fie mai bine’ si nu ‘ce putem noi sa iti dam ca sa iti fie mai bine’.


Publicat pe

în

de către