Strategy School of the Web

O chestie interesantă pe care am observat-o pe parcursul celor două zile de curs pe care le-am făcut e că multă lume prezentă a ajuns în aceeași cameră cu noi din cauza lui Russell. Iată-i:

1-Up, London Strategy Unit

De fapt  o grămadă de oameni care lucrează în strategie – fie în agenții, fie în alte companii – au participat cândva în proiectul Account Planning School of the Web început de Russell prin 2004-2005. Eu cel puțin sunt una din acele persoane. Mi-a plăcut ideea, am încercat să particip ca să învăț, per total au trecut 7 ani de când ne-am intersectat prima oară online până când am început să lucrăm pentru aceeași companie.

Russell nu se mai ocupă de idee pentru că nu are timp și de ceva vreme a dat-o mai departe altor oameni cu mai multe resurse la dispoziție. Noi am vrea s-o aducem înapoi „acasă” cum ar veni, să îmbrățișăm proiectul și să intrăm în parteneriat cu cei mai buni strategi din lume ca să deschidem un site pentru cei care vor să învețe.

De ce? Pentru că…

  1. Cartea „how to plan advertising” de Alan Cooper a fost publicată acum cel puțin 30 de ani. Lumea s-a cam schimbat între timp.
  2. JWT și BMP, agențiile care au „înființat” account planning, nu mai sunt cele mai bune din lume în domeniu.
  3. Nu e nevoie să fii „account planner” sau „strategist” ca să înveți strategie, așa cum nu trebuie să fii „creativ” într-o agenție ca să ai idei originale.
  4. Oamenii fură idei de peste tot de unde lucrează, apoi pleacă. Când omul care a furat un pic din procedura de muncă de la Coca Cola se întâlnește cu omul care a furat un pic de la Diageo când amândoi lucrează de fapt la Nestle, nu reușesc să se pună de acord ce „strategie” să folosească. Nu au un numitor comun.
  5. Nimeni nu mai are timp să explice „cum să te angajezi în publicitate” pe mail, twitter, blog, LinkedIn sau Facebook.

Și așa mai departe.

Am înregistrat deja domeniul pentru Strategy School of the Web, site-ul care o să devină portalul nostru pentru cursuri, documente, mentori și discuții. O să fie „copilul” meu în 2014, așa că cine e interesat de ce o să se întâmple pe-acolo poate să lase o adresă de mail ca să afle mai multe pe parcurs 🙂

Pentru mai multe informații despre SSOTW când o să avem, get over here.


Publicat pe

în

de către