Vroiam sa atrag atentia asupra unei campanii care nu e neaparat inteligenta, dar cel putin e creativa si ma face sa zambesc. Am observat-o acum cateva saptamani dar n-am avut timp sa scriu despre ea si cred ca mai bine am facut, pentru ca am vazut-o in plina desfasurare si pot spune ca imi place chiar mai mult asa.
In UK in marile orase se dau ziare gratuit; aici avem ghinionul sa primim Metro & Manchester Evening News.
O data pe saptamana apar doua reviste gratuite, Stylist si ShortList. Barbati & femei, you see.
FCUK au modificat copertile 1,2,3 si 4. This is the man. This is the woman.
This is the man: The coat speaks. Listen to the coat. Fear not rain or couleur. Man should be brave.
This is the woman: This is how she stands. This is how she sits. This is how she reclines.
Au fost urmate de site care documenta barbatul si femeia, separat, cu cate 3 filmulete. Si niste reclame pe Spotify.
..micile cirese de pe tort, in fiecare categorie te astepta alt header, cat sa stai sa cauti in tot site-ul.
E un exemplu dragut. Sweet insights, foarte bine executat in stil frantuzesc sau care sa aduca a film frantuzesc in care ai nevoie doar de o femeie si un pistol ca sa creezi actiune. Cam asa cum parodia Stella pe Godard. Doar ca mai subtirel, pentru Marea Britanie si publicul international probabil 😀 Si asta e important, mai ales ca FCUK se afla in competitie directa cu Zara. Cum se nimereste, aici au magazinele fata in fata unul celuilalt. Periculos.
Comentarii
2 răspunsuri la „Femeia si barbatul”
Treaba cu Metro cred ca e universala in UK. Aici gasesti in autobuze Metro. Si da …ghinion…nu puteau sa dea si ei un The Independent ceva…;)
Intr-o oarecare masura mi se pare justificat, totusi nu pot spune pe deplin justificat.