Aduc la cunostiinta saptamana in care ar trebui sa stau si sa citesc si sa invat pentru curs sau sa lucrez la proiecte in curs de desfasurare dar in care mai mult lucrez la licenta decat la alte chestii. Pentru ca desi e mult de lucru, e ceva placut in a sta cu niste cani de ceai, ciocolata calda si carti pe langa si pentru ca rareori imi vine cheful sau inspiratia. Am descoperit dupa 3 ani de facultate ca cel mai bine e cand scriu si nu ma gandesc la cine citeste sau ce-o sa creada (motiv pt care blogul a fost usor in paragina) asa ca intr-o zi pe la ora 11-12 scriam de zor la licenta. Licenta, licenta, licenta. A ramas acelasi subiect ca anul trecut, anume transmedia planning si stiu ca e un subiect care fascineaza atat de multa lume incat toata lumea s-a gandit sa il faca!
In esenta habar n-am ce fac dar ei au senzatia ca stiu.
Cum se desfasoara reading week:
- In prima zi caut agenda in care aveam toate datele notate, gen ce trebuie sa trimit, cand, unde, in ce format, cu cine; partly pentru ca a iesit o mare varza anul asta in care profesorii urasc intranetul, noi uram intranetul, fiecare si-a gasit alt format: ning, google groups sau facebook ceea ce ma deranjeaza usor pentru ca am putea sa fim cu totii organizati dar nu suntem
Toate bune pana aici. In agenda erau datele, anume doua proiecte pt saptamana urmatoare luni, unul din ele fiind research proposal pentru licenta. Ce bine ca ne-am organizat!
Ce prost totusi ca aveam acest research proposal scris (era un document pe scribd dar acum e privat) si trebuia adaptat la clientul pe care il alesesem, anume ghd.
Spre sfarsitul primei zile decid ca mai bine citesc. Si citesc, si termin cateva jurnale care probabil nu intereseaza pe nimeni, despre cum organizatiile cu o viziune strategica sunt mai eficiente si productive.
- In a doua zi ma gandesc ca ar trebui totusi sa modific alea patru pagini si sa le trimit catre supraveghetor. Nu se intampla daar in schimb ma consolez lucrand la Digital Marketing pentru un poster A4 si strategic marketing management.
- Tot in a doua zi ma enervez ca proiectul pentru strategic marketing management este despre un site care NU ARE site de fapt (e in constructie) si trebuie sa ne imaginam cum functioneaza. Ma enervez inca o data citind exemple de lucrari bune de anul trecut care erau de fapt pline de presupuneri nefondate. Nota 10 cu felicitari! Dix sur dix! 10/10!!! Bulls*it vor, asta o sa primeasca. Eu care chiar vroiam sa fac ceva. Petrec cateva ore intr-o meditatie filosofica: oare sa fac ceva ce as prezenta eu unui client sau ce vrea facultatea sa vada? Ce vede facultatea poate imi da o nota mare dar daca cineva din afara vede asta, o sa-mi zica ca e un fel de gluma, numai plan de business nu.
Petrec ceva timp intrebandu-ma cu ce sa ma imbrac la o petrecere cu tematica anii ’20 si ’30. Charleston la putere. Eu si ruj rosu. Si paiete. EU??
- In a treia zi decid sa trimit research proposal. Un document scurt in care am schimbat 3-4 cuvinte. Potential de dezastru dar mi-e prea lene sa cercetez din nou carti despre cercetare. Tinem pumnii stransi.
- Ma tot bat la cap niste oameni sa ies din casa sa discutam despre zisul poster A4 cand ne decisesem vineri sa nu iesim. Cine zice ca femeile sunt indecise n-a lucrat intr-un grup doar cu tipi. Nu ne intalnim dar ne intalnim. Le zic ca am racit si ca nu pot sa ies din casa si ca putem oricum sa il facem mai simplu, prin mail. Fiecare avea ceva de scris la el si varianta finala ajunge la mine, il fac sa arate frumos si gata. Astept raspuns. Socant!
- Primesc raspuns la proposal in mai putin de patru minute. Deja imi place tipa coordonatoare 😀 Zice ca e excelent si ca trebuie sa pun paragraful y inainte de paragraful x si pot sa il trimit. Deja ma simt mai bine.
Citesc in continuare despre viziuni strategice, un scandal la foc mocnit pe pagina de youtube a noului spot Guinness si adorm dupa ce decidem ca nu putem sa ne uitam la tot Terminator: Salvation pentru ca e tarziu.
- Ziua a 4-a (ieri) a fost un succes: am gasit o rochie pentru petrecere si viata s-a linistit. Am primit un poster facut de ceilalti patru care semana cu un poster de la Nufarul. Un WordArt mare in centru, cheesy strapline, doua imagini si tabele. Multe tabele. Creativitate de la barbat la barbat inseamna trei tabele, argumente pro, contra si concluzie. A+B=C!
- Am periat LSNglobal si Mintel. Stiu ca oamenii platesc sa stea in case in copaci. Viata mea este completa.
Azi intr-un final am reusit sa finalizez si proiectul, si posterul (sau sunt pe cale sa).
Cine zice ca nu e o saptamana productiva? 😀 Totul e o chestie de perspectiva: sa te poti convinge ca time you enjoy wasting is not wasted time!