Ieri sau alaltaieri dadusem peste urmatorul status update pe twitter:
Cel care l-a dat stie cine e dar nu o sa mentionez numele pentru ca nu intentionez nici sa-l fac de ras, nici sa il acuz de ceva. Sunt de acord ca este o formulare absolut tembela pentru oricine mai crede in frumusetea adevarata si asa mai departe, dar se pot intelege mai multe lucruri din asta:
- E mai bine ca e o iluzie (adica machiaj) decat orice alta modificare prin chirurgie estetica (sprancene vopsite, contur permanent al buzelor, implanturi, botox)
- Machiajul este o iluzie, tinand cont ca Max Factor a fost multa vreme ‘the make up of makeup artists’, inseamna ca el creeaza aceeasi iluzie pe care o vedem pe scena, doar ca sub forma de bun disponibil si noua, muritorilor de rand.
Plus, pentru cei care nu stiu povestea lui Max Factor:
“All my attention,” he remembered, “went to their individual needs by showing them how to enhance their good points and conceal the less good.”
Deci da, se poate spune asta intr-o reclama. Are scuza de la departamentul de planning.
Comentarii
Un răspuns la „Povestea lui Max Factor”
buna explicatie, si mie mi s`a parut ciudat sloganul cand l`am auzit prima data dar acuma are sens.