Teoria cozilor eficiente la supermarket

La Carrefour-ul din Vitan au introdus un nou sistem de ordonare al clienţilor la casele unde urmează să achite cumpărăturile. Au delimitat un singur culoar şi au instalat un monitor gigant  care anunţă vizual şi audio momentul când o casă este liberă. Mesajul audio catre clientul care urmează este: “Casa cu numărul x, în stânga(sau) dreapta dvs”. Acelaşi mesaj apare simultan, scris pe ecranul din dreptul aceluiaşi client şi chiar o săgeată care arată despre care “dreaptă” a spus vocea. Tot simultan, un glob, pe care stă inscripţionat numărul casei instalat chiar deasupra acesteia, clipeşte şi anunţă că aceea este casa  la care trebuie să plătească cel aflat pe prima poziţie la rând.

Credeţi că, fiind în aşa hal atenţionaţi, cei care vin aici la cumpărături sunt capabili să realizeze unde trebuie să se îndrepte cu ce au cumpărat? Eh…NU!

via Ultima formă de prostie « Ziarul Ring Blog.

Prostie? Probabil prost implementat şi greoi până lumea se obişnuieşte. Dar venind din ţara în care iubim cozile…


Publicat pe

în

, ,

de către

Comentarii

3 răspunsuri la „Teoria cozilor eficiente la supermarket”
  1. […]2. Lucruri care ma sacaie zilnic… […]

  2. Bogdan Cotiga

    Merci de preluare 🙂

  3. daca nici sistemul asta simplu nu functioneaza atunci ce sansa ar avea sistemul pe care il doresc in supermarketuri si anume coada separata – rapida- pentru cei care au mai putin de 10 articole in cos.