MTV seduce şi atât

Îmi place reclama asta la MTV doar prin calităţile post-producţiei dar cine urmăreşte MTV de când a apărut şi până în ziua de azi ştie că MTV, cândva pe la mijlocul anilor 90 şi începutul anilor 2000 s-a reorientat pe ideea de a fi un post de reality TV în loc de post de muzică.

De fapt curentul MTV a creat baza pentru popularitatea rapperilor în rândul tinerilor de clasă mijlocie, tot ei au propulsat curentul boy & girl bands (Backstreet Boys, N’Sync) şi prinţesele pop (Britney, Aguilera) iar apoi au început să apară emisiunile gen TRL și eventual Video Music Awards care a încetat să fie un show despre muzică și a devenit mai mult despre viețile vedetelor, elicopterele și bărcile cu care veneau la eveniment și cele 3-4 schimbări de ținută. De fapt pe vremea aia, cam când creșteam eu, aveai noroc dacă mai găseai o singură emisiune care să aibă muzică neîntrerupt timp de o oră.

De acolo cred că nu a mai fost decât un pas către emisiuni ca My Super Sweet 16, Cribs și acum penibilitățile gen Jersey Shore. Cândva s-a produs schimbarea și MTV n-a mai fost despre muzică așa cum nici Discovery și TLC n-au mai fost despre natură, știință și alte domenii conexe, ci despre bălării gen „I Didn’t Know I was Pregnant”, „Toddlers and Tiaras”, „Hoarders”, „Mall Cops”, „19 kids and counting” și altele.


de către

Comentarii

Un răspuns la „MTV seduce şi atât”
  1. mai degraba mtv se duce.
    nu ma mai uit la mtv de ani de zile, bine ca exista youtube si radiouri online si asa imi ascult muzica preferata.