Uite o treabă interesantă – nu de multe ori trăieşti să vezi un redesign de proporţii, cum e în cazul VW Beetle.
Zilele trecute rămăsesem pe gânduri apropo de ideea de maşină, mai ales pentru că mi-ar plăcea una nouă cândva în viitor. Mă îndoiesc că acum sau într-un an de zile dar…cândva. Îmi place cum arată noul Beetle deşi până acum m-am contrazis cu diverse persoane. Lor nu li se pare că Beetle mai are vreun element de „fun”, element care îi era caracteristic înainte de schimbare. Dacă întrebai o tipă cum arată un Beetle ţi-ar fi zis „dulce şi simpatic” sau „cute as a button”. În articolul pe care l-am dat cei doi oameni de la VW au zis că l-au făcut mai masculin şi mai sportiv şi acum mie mi se pare că arată ca un Porsche în miniatură. Pe jumătate Porsche, pe jumătate vechiul Beetle.
Nu mă deranjează treaba asta, de fapt chiar mi-ar plăcea un Beetle nou cândva (hint hint) şi pentru mine e un lucru mare pentru că altfel maşina mea ideală ar fi fost un Mini sau o Alfa Romeo Giulietta. Îmi plăcea şi Peugeot RCZ dar nu sunt sigură că aş face pasul dacă aş avea banii la dispoziţie mâine…
Acum cred că m-am răzgândit, sunt curioasă ce efect o să aibă asupra vânzărilor. Şi dacă Beetle nu mai e maşinuţa drăguţă şi amuzantă, atunci care o să fie?
Comentarii
7 răspunsuri la „mie îmi place noul 2012 beetle”
Mie imi place foarte mult cum arata noul model si mi-as lua unul daca as avea bani. Dar aici e problema 🙂 Preturile vor incepe de la 22.000 EUR. Acum, na, eu sunt mai tanar si nu stiu cum era pe vremuri, dar parca Beetle era masina aia ieftina pe care si-o permitea si ala mai „patura de mijloc wanna be”. De asta Mexicul e plin de Broscute vechi.
Imi pare rau ca VW a reusit sa transforme un model popular intr-unul exclusivist.
Cred ca ala e mitul pe care vor sa il vanda de fapt, dinamica populatiei de-a lungul anilor a schimbat cumva perspectiva. Cele mai ieftine au ajuns acum masinutele mici gen 107, Aygo, restul produse de TATA si mai stiu eu cine, pe cand masina clasei de mijloc (aici) e acum undeva intre VW Polo si un family van, depinde de stadiul de viata in care te afli.
Probabil au vrut sa il mute intentionat, aici Beetle probabil lupta o lupta dubioasa cu Nissan Micra (care are niste conotatii semi-nostalgice)…o uratenie din punctul meu de vedere dar e vazuta ca un fel de Dacia (si iubita ca atare). Vauxhall Astra e concurentul direct al lui Polo…altfel asta pare intr-o categorie a lui. Dar ce stiu eu despre masini. Ma iau doar dupa ce vad pe strada, nimic mai mult 🙂
Arata bine, dar si 22.000… o pălărie de bani! Pe de altă parte, Nissan Micra a fost vreo 12.000 in 2008 cand l-am luat eu, deci nu e chiar o lupta. Nici macar pe design 🙂
Tu vorbesti de piata auto la nivelul UK, eu vorbeam de piata auto la nivelul Romaniei 🙂
Cu 22.000 de EUR imi iau in Romania un Toyota Yaris full option si ii dau clasa VW-ului Beetle.
Singura mea parere de rau este ca o masina care a facut istorie ca fiind ieftina, accesibila si populara va deveni acum „upper level”. Which is wrong, imho and makes me pretty sad.
Da, dar iarasi apar comparatii gresite zic eu.
Yaris nu se compara cu Beetle-ul. Cea din urma, e o noutate, care evident ca arata super-bine si se va vinde in draci, chiar si la un pret de peste 20mii. Au nimerit designul. Sunt convins ca nu o sa dezamageasca nici la capitolul fiabilitate si performante.
Yaris e la a 2-a generatie (parca), e alta mancare de peste acolo.
Trist este intr-adevar, ca de la legenda s-a ajuns la un business de mare clasa.
urata cu spume, frate! parca e vitrina cu roti. nu m-as urca nici mort. e drept ca la tehnica sta bine, dar orisicat… 😀
Ai uitat de Fiat 500 – even cuter!