Kubrick, viaţă şi publicitate

Citesc nişte articole mai vechi scrise de Jeremy Bullmore şi printre altele şi cel intitulat „The Steak and Kidney Pie that wasn’t”. E un articol vechi dar introducerea şi încheierea pică la fix: în fiecare an ne răcim gura degeaba spunând că lucrurile sunt din ce în ce mai grele la muncă. Probleme noi, tehnologii noi, oameni mereu în schimbare şi tot aşa. Păi dacă lucrurile se înrăutăştesc de la an la an, atunci cum de am reuşit să ajungem atât de departe? Teoretic n-am mai funcţiona la cât de complexă a ajuns situaţia şi totuşi totul merge strună şi n-am făcut implozie, agenţiile de publicitate n-au dispărut şi probabil n-o să dispară prea curând. Ne schimbăm.

La fel şi cu omul lui Kubrick -nu există decât o singură direcţie şi anume înainte.


Publicat pe

în

de către