Inca una cu haine si branduri

Acum ceva vreme cand s-a lansast Polyvore si m-am inscris ca sa ma joc un pic cu ideea (prin 2007 parca) mi se parea genial ca poti sa iti creezi propriul mic butic in acest context. Daca oamenii vor haine si sa se joace cu haine, sa le puna in seturi, sa faca pe jurnalistii de moda si alte lucruri atunci cu siguranta in momentul in care gasesc tinuta ideala (incerc sa nu zic outfit si sa redc numarul de englezisme, bear with me cum s-ar zice) sa o si cumpere. Nimic nu e mai placut decat sa poti exprima nebunia din capul tau intr-un mic chenar ce poate avea si finalitate practica. Pantofii aia merg cu pantofii ceilalti? Super, atunci sa-i cumpar si sa cumpar si haina. Sau chiar daca nu merg ambele din cauza timpurilor, bugetului si altor consideratii, il vei avea tot timpul acolo la indemana sa te uiti la el si sa il folosesti ca sistem de referinta.

L-am mentionat cuiva intr-un interviu si mi-au zis ca sunt nebuna, ca asa ceva nu o sa tina multa vreme si ca oamenii o sa se plictiseasca dar marea surpriza este ca nu, noi femeile suntem mai nebune de felul nostru. Daca ne lasa cineva o jucarie, nu ne plictisim de ea una-doua, ci o abuzam pana crapa. Asa se face ca probabil (banuiala mea) o mare parte din fetele de pe polyvore au undeva intre 13-25 de ani, o mare majoritate fiind in segmentul de jos, adica adolescente. Oricum s-ar pune problema, sunt categorii care au bani la dispozitie, fie ca sunt banii parintilor (cazul 1), banii din student loan (cazul 2) sau banii pe care ii castiga ele insele (cazul 3).

Si totusi multa vreme nu a existat nici un parteneriat oficial intre un magazin din lumea reala si acest polyvore. Nu stiu nici care erau numerele dar bazate pe ghicit, as fi zis ca site-ul tot crestea.

Acum de exemplu Calvin Klein are un concurs pe Polyvore si pe deasupra colajele rezultate sunt puse pe pagina lor de Facebook pentru si mai multa expunere. Intre timp s-a lansat si Looklet care nu e chiar acelasi lucru dar Adidas, H&M, Lacoste si altii si-au dat seama ca se poate. Iarasi, datele nu sunt valabile dar nu poate sa fie rau in special pentru categoria asta de fete: those of us fashion-obsessed. E felul nostru de a ne juca cu papusi, doar ca online.

Acum sper ca nu o sa ne mai facem nebuni unii pe altii cand vine vorba de trenduri, in special trenduri care sunt inradacinate in obiceiuri legate de sex, varsta si natura umana 😀


Publicat pe

în

,

de către