John Grant scoate ‘Co-Opportunity’

Zilele astea nu m-am sinchisit sa scriu, sincer pentru ca nu aveam nimic interesant de zis despre Google Caffeine, nici despre FriendFeed, nici despre multe altele desi as fi putut – sunt ca un fel de norisori plutitori care dispar dupa ceva vreme si uiti ca s-au intamplat vreodata.

Dar am descoperit, pentru cei care si-l mai aduc aminte pe John Grant (fost ‘Brand Tarot’ blog, actual Greenormal), cuvantul inainte pentru o noua carte de-a lui ce o sa apara candva in 2010. Nu stiu cum sa il descriu mai bine pe John Grant decat in cuvinte simple si putine: om care a lucrat in marketing si apoi s-a reorientat catre ‘green marketing’ si cum sa ai o afacere prietenoasa fata de mediul inconjurator. A inceput cu ‘The New Marketing Manifesto‘ si a continuat cu ‘The Green Marketing Manifesto’ in care explica reguli simple pe care orice companie le poate aplica fara sa fie spalati pe creier cu concepte ‘eco’ de catre unii sau altii. Nu pot sa spun ca m-a pasionat cartea in sine desi am receptionat ideile dar pe alocuri avea cate un studiu de caz fascinant.

A doua carte se numeste Co-Opportunity si in principiu discuta despre faptul ca nu mai merge sa facem afaceri asa cum am facut pana acum si reorganizarea societatii pentru binele tuturor. Ceea ce o sa se intample in urmatoarele saptamani: capitole din carte vor fi publicate pe net pe PSFK iar John asteapta comentarii si pareri; prima ar fi ca nu mai e la fel de usor de citit ca GMM; asta sa fie problema, pana apar si celelalte capitole in care aflam de ce e greu sa fii ‘sustainable’…pentru ca pentru multi e inca scump, doamna, scump si multi cred ca lumea nu observa.

Cum observa cineva,

Also, by the way, remember acid rain? The government totally got on that and fixed that. Someone mentioned that on the Daily Show last week and I thought „huh. oh yeah. that went away.” We should like make holidays or something when the government fixes something, instead of, you know, forgetting completely about it, only to go on to bitch about the next problem.


Publicat pe

în

,

de către