De ce oare unii oameni insista sa intrebe chestii gen: ‘ia uite, lucrezi in marketing/publicitate/ce-o fi si porti brand-ul asta, inseamna ca te lasi influentata de imaginea lui? Ce mesaj vrei sa transmiti cu asta? Stii de unde vine logo-ul? Stii ca oamenii din categoria X folosesc acelasi brand?;
Nu pot decat sa raman perplexa la intrebarea asta, ca si cum cineva chiar s-ar astepta sa raspund in mod sincer cu istoria logo-ului ca sa fie imaginea completa sau sa le zic ca am ales brand-ul asta intr-o rabufnire de conspicuous consumption in mine. Port brand-ul asta pentru ca este tare semnificativ pentru mine, mi-am luat caciula dintr-o benzinarie cand era prea frig afara si n-aveam nimic de pus pe cap. E atat de important pentru mine. Ce e si mai amuzant la toti cei care m-au intrebat e ca am raspuns tot cu o intrebare, aka ok, daca eu lucrez in publicitate, tu de ce-l porti? Pentru ca te lasi influentat de ce zicem noi? Sau tu cand iesi cu prietenii tai ii intrebi de ce si-au luat una si nu alta si repeti intrebarea?
Seriously now.
Comentarii
Un răspuns la „Intrebari retorice”
citeste si tu „No Logo” de Naomi Klein ,probabil ca inca o mai poti gasi pe la Carturesti si o sa intelegi de ce te intreaba unii chestiile astea.
dar sa nu crezi tot ce scrie acolo, sunt oameni rai!