APG Romania in miscare

E de notat ca APG România voteaza pentru noul său preşedinte (are de ales între Stefan Stroe, care e acum la Grey şi Stefan Chiritescu de la BBDO) şi ca s-au gandit sa inceapa proiecte de calitate în stilul APG Marea Britanie (sau oriunde in alta parte in lume), ca urmare a unei iniţiative a Elenei (în spatele Planner’s Eye-planning.ro blog pe care se pare că nu pot să il accesez din nici un browser). E pacat că nu există documente noi sau traduceri si adaptari ale celor din strainatate. Nici macar „Ce este planning-ul”, care tocmai a fost re-editat anul asta cu ocazia aniversarii a 40 de ani de planning.

Este, de asemenea, un mic paradox, cred că nimeni nu are timp pentru a scrie ceva despre asta în timp ce sunt ocupati zi de zi cu acelasi lucru (Jeremy Bullmore scris de trei ori mai mult conţinut din momentul in care s-a lasat de publicitate), dar cred ca daca ar incepe sa scrie, probabil o sa se implice si alti oameni din agentii mici si medii. In functie de cine va fi ales, am acest sentiment că de la această lună înainte, APG Romania va fi în maini bune.