E foarte dragut ca Arhi si-a decorat blogul in guideline-ul Microsoft si oferta lor de Windows Vista si Microsoft Office 2007 pentru elevi si studenti. E un pachetel dragut si costa cam £45 aici pentru elevi, £99 cu tot cu un Norton antivirus (care apropo, dupa un an de zile imi cere sa le dau cam £50 pe an pentru ‘subscription’).
Nu mai stiu pe unde citeam ca retailerii se inghesuie sa aduca oferte ‘back to school’, doar ca in Romania nu exista acelasi concept de ‘back to school’ de aici, de exemplu. Aici back to school inseamna de la vreo douazeci de camasi pe care copilul sa le murdareasca la scoala si fuste, pantaloni, pulovere, rochii, trening si alte chestii pentru sport (toti se imbraca la fel, at all times) pana la back to school al nostru, universitarilor. Back to school inseamna raion la IKEA cu paturi, pleduri, rafturi sub care scrie ‘going back to university’ si absolut orice, de la oale si tigai, pentru ca intr-un fel, noi ne incepem un nou episod din viata, undeva departe de tot de acasa.
Back to school nu inseamna doar o tona de rechizite noi, carti, caiete – caiete mai putin, se folosesc ‘project books’ ci si laptop-uri, gadget-uri, televizoare cu reduceri. Back to school inseamna (cel putin dupa o luna) magazine devastate de studenti din toate colturile tarii si nu numai. Pentru ca toti avem nevoie de ele, asa ca de ce sa nu ni le ofere?
Nu doar, sa ma ierte Dumnezeu, un Windows Vista timid. Sau reduceri la magazinul Apple. Cu un card de student avem reduceri intre 10-25% la toate produsele. Si nu dau vina pe Microsoft, din contra, bravo lor. Daca n-ai un back to school propriu dar ai un produs pe care oriunde altundeva il vinzi ca ‘back to school’ pentru aia care se duc si cu laptop-ul la scoala si nu doar pentru ca romanii sunt prea chitrosi ca sa dea banii pe software original, atunci na, creeaza ‘back to school’! Aici nu de putine ori, nu ai nevoie de toate produsele astea ca ‘back to school’ dar faptul ca ei zic ca iti trebuie te face sa crezi asta, incetul cu incetul.