In atentia fanilor Louis Vuitton

    E a doua oara cand scriu despre Louis Vuitton! Probabil cel mai popular brand pe piata bunurilor contrafacute sau mai bine zis ‘trei la zece lei‘ sau ‘Louis Vuitton, acum si in Obor‘ revine. Ultima oara cand am scris despre Louis Vuitton va povesteam ca la magazinul din Paris se sta la coada ca sa intri sa arunci o privire*.

    Acum in Japonia…trandafirul Louis Vuitton sau ‘Oferiti cuiva un cadou de prost gust‘. Desigur acolo probabil exista destui care o sa se dea peste cap si o sa cumpere (costa $35 un trandafir) si sunt sigura ca o sa prinda dar unii uita ca totul are o limita. Site-ul Louis Vuitton poate va ofera mai multe indicii grafice. Fiind un brand global mi se pare dezgustator aproape – o sa vedeti de ce cand o sa reusesc sa fac o poza la printul lor din BusinessWeek. Gorbaciov cu o geanta Louis Vuitton pe scaunul din spate al masinii personale cu sofer.

lv.jpg

* la orele de varf desigur, pe Champs-Élysées.


Publicat pe

în

, , ,

de către

Comentarii

5 răspunsuri la „In atentia fanilor Louis Vuitton”
  1. LV se straduieste sa devina un brand comercial…de la Pharrel Williams pentru bijuterii pana la Uma Thurman si J.Lo. Urmeaza Kanye West si George Bush. 🙂

  2. […] proasta pe care intamplator am zarit-o de cateva ori in aeroport plecand cu ditamai geamantanele Louis Vuitton si alte asemenea, mai nou e nevoie de sluga sa-i care gentile si catrafusele cum se zice in […]

  3. e ciudata atractia catre acest brand, probabil din cauza ca e atat de mediatizat. eu nu as purta o poseta LV din cauza initialelor repetate obsesiv pe fiecare cm2 de material si din cauza ca fiind asa contrafacuta n`am chef sa se gandeasca oamenii pe strada ‘inca una cu geanta LV din piata’ chiar daca e originala, cum ma gandesc si eu cand vad vre`o femeie cu geanta LV dar cu parpalac de vinilin si curea cu strasuri.
    cred ca trandafirul LV este un kitsch maxim, dar avand in vedere ca se vinde in japonia are toate sansele sa prinda pentru ca ei sunt mai…excenetrici si obsedati de tot ce e european.

  4. […] fi tot timpul fascinati de lucruri de prestigiu, cum sunt hainele de firma. Desi nu`mi place deloc, Louis Vuitton isi pune sigla pe fiecare cm2 din produsele sale (acuma au ajuns si pe trandafiri). In viziunea mea […]

  5. Dragos

    Pai Andreea, cred ca exagerezi. Extensii ale brandurilor de lux care apar pentru a acoperi tot felul de nevoi sau oportunitati au fost, sunt si vor tot fi din ce in ce mai multe pe viitor.

    Trandafirii LV ti se par aberatii? Ia din topul brandurilor mondiale 10 doar si cauta-le extensiile de brand si vei gasi exemple si mai jenante.

    Si de ce crezi ca s-au lansat cu trandafirii in Japonia? Nu e Japonia una dintre core-marketurile lor? Pot pune si pe kkt sigla LV si tot vor vinde la greu acolo. Ironic e faptul ca mai toate accesoriile pe care le vand au culoare „amanuntului urat mirositor” lol.

    Ca aici in Europa suntem mai elitisti si nu cumparam chiar orice, e alta poveste.

    Iar legat de printul vazut de tine cu Gorbaciov, e din 2007, deci vechi. Anul asta LV ruleaza cu Keith Richards 🙂
    http://thebosh.com/archives/2008/03/keith_richards_louis_vuitton_ad_campaign.php

    Concluzia ar fi ca din partea LV-ului nu trebuie sa va asteptati decat la lucruri pur comerciale. Adica realizate doar sa vanda non-stop.
    De aceea sunt si locul 1 din industrie, nu?