Adevarate si oarecum de inteles totusi, dar
- 64% din tinerii intre 18 si 24 de ani nu urmaresc reclamele din pauzele publicitare
- 56% din intervievati schimba canalul cand incep reclamele, 33% se uita la ele si 24% fac alte lucruri (1)
- 52% cumpara haine pentru reprezentativitatea marcii
- Romanii consuma 1,83kg de cafea intr-un an de zile (unii mai stresati dintre noi in 3 luni) (2)
- In 2005 s-au cumparat cu 40% mai multe masini ca anul trecut (cand se cumparasera cu 30% mai multe ca in 2003)
- Dintre subcategoriile de mezeluri, salamul detine intaietatea in ceea ce priveste cumpararea, urmat de cremwursti, sunca si carnati.
- Un salariu mediu lunar este inca 260 de euro
- Doua din cinci gospodarii au avut probleme la restituirea ratelor la credite sau a imprumuturilor facute la prieteni, rude sau alte persoane. (3)
- Romanii cu studii superioare formeaza numai 8% din totalul populatiei (4)
- Joburile cele mai cautate sint cele din industria usoara, unde sint angajati aproximativ 1.500.000 de romani (5)
- Populatia tarii e impartita in 51.2% femei fata de doar 48,8% barbati (6)
1. Omnibus Synovate, 1.500 respondenti, reprezentativ national
2. Asociatia Romana a Cafelei
3. SmartFinancial