adbreak 5 sau „sorry omagiu, erati prea departe”
Sau o mica dezbatere despre Cannes de anul asta cu Dragos Grigoriu de la Tempo, Alex Anghel de la Jurnalul National, Alexandru Dumitrescu de la M?«-Cann si Alexandru Raducanu de la iq.
Organizarea evenimentului a fost mai buna decat data trecuta, semn ca au descoperit PR. Cel putin locatia aleasa a fost accesibila (La Motoare, deasupra TNB) si mai mare decat super-rasuflatul club Escape.
Facand o analogie cu pepenele verde (sau rosu, depinde cum privesti), locatia a fost proasta pentru ca era foarte aglomerat, terasa fiind ocupata toata. Nu cu oameni din publicitate, ci clientii fideli ai Motoarelor. Asta a ingreunat cu atat mai mult situatia cu cat noi ne-am gasit loc dar restul au ramas in picioare pe margine, la bar, gramada. Cei mai dezamagiti au fost niste (sa le zic tineri? ma simt batrana, daca le zic adolescenti parca ii jignesc, pentru ca aratau a copii pe la 1.50) cativa de vreo 14 ani cu tricouri cu Metallica si AC/DC pe ei care intrebau „Nu ne mai dati filmu’ ?” – „Nu, e ceva cu Cannes in seara asta”, acestia plecand putin dezamagiti si cu un aer de „Ce e un Cannes?”. Bai si-ai mei sunt paranoici ca ajung seara la 11 acasa si astia de 14 ani stau foarte linistiti la proiectii de filme. Poate sunt mai oldschool, da’ pe vremea mea nu era asa … si cu tricou de rockerita, bratari si coliere cu tinte pe mine n-as iesi, ca ma iau la bataie manelistii din statiile de autobuz, cum au facut cu niste persoane (cretini) pe care le cunosc. Fact.
Partea buna a fost ca fiind atat de aglomerat, poate ca le-a starnit si altora interesul si cel putin (sper eu) n-au mai ramas cu impresia aia tampita ca „reclamele sunt enervante”. Cu ultimele proiectii iqads poate, dar showreel-ul de la Cannes nu, si desi nu-mi apartinea niciuna, aveam un sentiment de „ce bine ca le place ceva, in sfarsit you little … „.
Dragos Grigoriu a zis ca are de gand sa repete si anul viitor schema cu agentia la Cannes, ceea ce nu poate fi decat foarte bine 😀 Teodora Migdalovici incerca sa atraga tineri sa mearga la Cannes dar nu stiu cati din publicul de la Motoare au 2000 de dolari sa dea pe sejurul la Cannes, de dragul publicitatii. Bineinteles, cei din agentii vor raspunde ca sunt cu totii intregi la cap si n-ar merge daca n-ar plati agentia. Noi cel putin stim sigur ca o sa ne aventuram la anul 😀
Restul au zis si ei ceva dar sonorizarea n-a fost foarte fericita cu 2 boxe la 400 de oameni. Sau mai mult.
In orice caz, mult mai bine ca data trecuta.
Comentarii
3 răspunsuri la „outbreak”
Am fost aseara intamplator pe-acolo, am vazut toate mesele din fatza scenei „rezervate”. Am apucat sa vad si scena clasica, niste oameni vorbind de la un pupitru, totzi cu capetele in alta parte, totzi cu gandul la apa minerala moka. Nu se auzea absolut nimic. Pacat de „Gothika” 😀
Asta cu „Fact.” la sfarsitul propozitiei ai luat-o din GTA San Andreas? Mie-mi vine sa zic tot timpu’ „Kiflam!” 🙂
Mai degraba din „Philadelphia”, pledoaria apararii.