// blog
-
Viața viitorului – monetizată de companii
-
Mic ghid pentru femei până în 30 de ani
Acum câteva zile a apărut un articol promoțional pe Huffington Post care făcea reclamă la ceva carte nou apărută prin state. O carte aparent de self-help aș zice, dar n-am citit-o încă și probabil nu o s-o citesc decât foarte târziu, mai mult ca fapt divers. Sunt destul de cinică în privința Huffington Post pentru…
-
Toate frustrările mele legate de școală într-un paragraf
„How can we expect them to connect Hemingway, vectors, pottery, cells, and ancient Greece every day? It’s a disjointed nightmare—to which you might say, “deal with it, that’s school.” But “dealing with it” results in a lot of material crammed for a test and then forgotten. Here’s the worst part: All of that planning teachers…
-
Orange la cinematograf
Excelent. Pentru cine știe de absurditatea controalelor TSA în aeroporturile din Statele Unite. „I will pat you down to China Town”
-
Burberry in Taipei
Mi se pare genial conceptul – și am descoperit între timp că Burberry cheltuie cam 60% din bugetul de marketing pe digital. Nu e singurul motiv pentru care au succes la nivel mondial, dar între timp cealaltă companie britanică care îi era concurent direct – Aquascutum- intră în insolvență. Să luam aminte; nu e timp…
-
Cadouri din țara Good Food
Când am fost în țară, m-am văzut cu Mazi într-o pauză de prânz la Rue de Pain. Am apucat să povestesc despre gestul lor urât, dar am ignorat un aspect mai important: Mazi e una din persoanele pe care apuc să le văd rar, dar atunci când ne vedem e ca și cum ne știm…