Mici detalii neimportante: la cateva ore de la lansarea noului iPhone 4 la WWDC, O2 deja isi facuse o pagina special pentru cei care vroiau acest shiny bauble de la apple (eu inclusiv, de cand tot astept un telefon nou). La Orange in schimb batea vantul si parea mai important anuntul ca poti sa iti incarci telefonul cu cizmele de plastic de festival!
Intr-un final, dupa vreo 2-3 zile a aparut si pagina mult-asteptata. However, pentru ca stateam cu degetul pe butonul de refresh, prima versiune nu avea un iPhone 4, ci un iPhone vechi (de test?) si mi-am adus aminte cu usoara nostalgie de vremurile in care se faceau reclamele pentru Orange in Tempo, de brand guidelines si de cat de greu era sa vii cu un concept care sa fie aprobat, eventual, de ei.
Asa ca nu pot decat sa ma gandesc la un scenariu tipic, a doua zi dupa lansare.
„Soo, baieti, iPhone 4 feature e live?”
„Pai..nu inca. Nu stim cine se ocupa de asta.”
„Cum adica NU? AVETI PANA LA ORA 6 AZI SA FACETI UNA”
Cum ar veni, you can’t turn creativity on, just like a faucet. You need to be in the right mood – and what mood is that? – last-minute panic!