Kevin Spacey roagă industria media să se trezească

Kevin Spacey la un eveniment organizat de un grup media, discutând faptul că în Statele Unite conceptul de „pilot episode” e o aberație:

Netflix s-a uitat la date și a ajuns la concluzia că audiența la intersecția dintre filmele cu Kevin Spacey și fanii seriei House of Cards originale e un fel de sweet spot:

It already knew that a healthy share had streamed the work of Mr. Fincher, the director of “The Social Network,” from beginning to end. And films featuring Mr. Spacey had always done well, as had the British version of “House of Cards.” With those three circles of interest, Netflix was able to find a Venn diagram intersection that suggested that buying the series would be a very good bet on original programming.

Giving viewers what they want – NYT

Nu cercetarea în sine omoară creativitatea , ci cercetătorii (și procedeul aplicat prost, pentru că pilotul fix asta e, un fel de mini monstrozitate care omoară un serial întreg dacă oamenilor nu le place din prima, doamne ferește. Oare unde am mai auzit asta?)


Publicat pe

în

de către