Daca cititi AdAge sau BrandRepublic, a aparut acum cateva zile stirea senzatie conform careia Wieden+Kennedy renunta la un client urias, anume Starbucks. E foarte ciudat cum renuntarea la un client atat de mare devine ca un divort si complicatiile de dupa, partaj, cuvinte urate si rufe spalate in public. Daca aveati impresia ca nu e cazul cand vine vorba de niste companii gigant, ei bine este. Pana si Rich Silverstein (Goodby, Silverstein & Partners) spune despre Schulz (Howard) ca nu apreciaza publicitatea, ceea ce e o remarca foarte dura la adresa unui CEO, mai ales cand vine vorba de Starbucks. Si toate cartile gen „Pour Your Life Into It„. Cred ca agentiile care au renuntat la Starbucks au devenit un pic mai cinici si acizi apropo de titlul cartii. Sau orice alta carte scrisa despre Starbucks.
„He does not appreciate advertising,” he said. „Any agency that comes in has one foot out the door already.”
Which is a shame really, „Pass The Cheer” de anul trecut a fost o campanie simpatica. Cel putin aici. Si cica se gandesc la DraftFCB. Asta inseamna hardly any cheer de sarbatori anul asta 😀