Mai devreme anunta zoso ca vodafone are cont de twitter, pentru ca traim în halucinanta era în care consumatorii stau pe net! Socant, nu? Oamenii folosesc internetul! Si evident nu ma astept la vreun raspuns sau o schimbare brusca în bine, de vreo cinci ani de când sunt la ei (de când era Connex de fapt and yes I am a creature of habit) si n-am observat mare lucru! În schimb am observat alte lucruri!
- Când sunt în Marea Britanie si n-am semnal la Vodafone UK prin roaming o sa îmi caute o retea care are si ma transfera pe aia pentru câteva minute. Minunat daca nu mi-ar trimite de fiecare data un mesaj cu „Bun venit în Marea Britanie, tarifele sunt de atât la convorbiri si SMS-urile atat pentru a trimite si uite-atat pentru a primi”. Virgin sau Orange UK nu fac asta când sunt în România chiar daca îmi schimba reteaua si tot mie îmi vin facturi de doua milioane.
- Când formez minunatul *121# pentru informatii in ceea ce priveste ultima factura primesc nu unul, ci vreo doua trei mesaje desi trimit cererea o singura data! Exces de zel?
- Ziua mea nu este pe 30 mai când îmi trimite Vodafone minute gratuite, ci asa cum apare în contract si în buletinul meu! Îmi plac minutele gratuite dar serios, ziua mea nu e pe 30 mai, dar e 25 rotunjit.
- Când am sunat la „serviciul cu clientii” persoana de la celalalt capat al firului îmi tot zicea „ei”, „ei” si iar „ei”….cine sunt „ei”? „Vodafone!” – „Adica voi” – „Da, noi!”