Cand zic ‘probleme de interfata’ imi vine in minte modelul ala vechi de comunicare, Shannon & Weaver si alte modele ce au urmat dupa el de genul „Pentru limba romana apasati 1, pentru limba chineza apasati 3„. Cred ca e singurul lucru pe care il urasc (UPC il folosea si inca il foloseste cred, cate injuraturi si-a luat pentru asta) atunci cand dau de un robot si nu o persoana adevarata.
O ramasita enervanta o pastreaza Vodafone! Nu stiu cum e in tara Orange si cum decurge la ei serviciul cu clientii sau cum e structurat site-ul dar cateva chestii care nu sunt in regula:
- A fost aliniat frumos cu site-ul UK si acum arata aproape la fel asa cum a observat si Cristi acum ceva vreme. Grafica rosu cu alb, traduceri mai mult sau mai putin corecte (the definite and indefinite article, bate-l-ar vina!). Singura problema este ca in interfata ‘MyVodafone’ sau ‘MyAccount’ cum i-o fi zicand nu e totul tradus. Treaba bine facuta dar pe jumatate terminata.
- Interfata al naibii de greoaie. Ca sa ajungi dintr-un loc in altul iti ia vreo cateva minute sa te prinzi, sa intelegi ce inseamna ‘Change Request Status‘ si ce face, o vesnicie ca sa verifici cate puncte de loialitate ai dar o multime de informatii ce sunt inutile oricui sunt foarte usor de gasit (stiu deja ce plan tarifar am si ce extra optiuni mi-am ales)
- Informatiile relevante sunt ascunse foarte bine sau pur si simplu alambicate – cautand un mod de a afla cate puncte de loialitate am, am trecut din pagina in pagina in pagina : in introducere mi se spune sa sun la *299 si dupa aia mi se da (ceea ce cautam de fapt) in josul paginii, unde nu cauta nici naiba, un *199# sau ceva in genul. In momentul in care caut ‘puncte de loialitate’ nu-mi doresc altceva decat sa vad poate ce inseamna punctele de loialitate, daca vreau un manual pentru puncte de loialitate, cum se folosesc, cum se acumuleaza etc. pune-l in alta parte, fa o sectiune de FAQ si trimite-ma acolo dar nu baga, Dumnezeule, tot in aceeasi pagina.
Si pe final, RedesignMe! cu dedicatie.
Comentarii
2 răspunsuri la „Probleme de Interfata”
pana la urma care e blogul tau? deea.this.whatever nu mai merge de la mine 🙁
[…] acum in asa fel incat sa functioneze mai bine. Putem incepe cu site-ul vodafone de exemplu care are probleme de interfata in ceea ce priveste zona MyAccount. Ma irita de fiecare data cand vreau sa-mi platesc factura sau […]