Banuiesc ca o mare parte din cei care citesc blogul asta sunt pasionati de publicitate (mai mult sau mai putin). De cand Dove a luat infatisarea de brand caruia ii pasa de consumatorii sai (Dove Self Esteem Fund) si a creat spoturile ‘Evolution‘ si ‘Onslaught’ reactiile nu au incetat sa apara. Foarte multi, la prima vedere cadem de acord cu ce ne spune Dove: ca fiecare femeie ar trebui sa fie constienta de adevarata sa frumusete si nu sa se lase influentata de tot ce inseamna artificial, de la machiaj pana la botox, chirurgie estetica pentru remodelarea corpului sau diete ‘magice’ ce promit multe dar rezolva putine.
Nu am postat despre reclama la momentul aparitiei pentru ca oricum foarte multi postasera deja ‘oau, ai vazut, a aparut un spot nou’ si nu ar fi fost o contributie enorma dar nu asta era ideea.
Dove si Axe/Lynx sunt doua branduri ce apartin companiei Unilever dar femeile Dove sunt cu totul diferite fata de femeile din reclamele Axe/Lynx – stim deja ca Axe/Lynx au claim-ul ‘sexual attraction through smell’ (pe scurt) dar asa cum e editat filmuletul ‘A Message From Unilever‘, cele doua branduri nu prea se impaca bine.
Talk to your daughters before Unilever does
Comentarii
5 răspunsuri la „Replica la Dove”
interesant, acum ne dam seama cata sinceritate este in spatele bradului Dove, care chiar cred in frumusetea naturala 🙂
*crede
Dove prin reclama asta nu face decat sa aplice aceasi manipulare in genul Lorealului cu „pentru ca meriti”… prosti sunt cei care pun botu’- dar or sa-l puna intrucat campania merge pe frustrarea femeilor legata de fizicul lor de care nu mai au timp dupa cele 12 ore de munca…
iar Dove – noul Isus al cosmeticelor le intelege si accepta asa cum sunt (VISA sau Mstercard sa fie)
Sincer, reclama la Dove mi se pare o mare tampenie… care femeie vrea sa i se spuna intr-un spot tv ca este „doar” o femeie obisnuita?????
In rest, take care:)