What Do YOU Want From A Phone?

Saptamana trecuta au venit BlackBerry-urile. Nu sunt telefoane mobile, sunt mici birouri intr-un lucru care seamana cu un telefon mobil. Pana acum pare ceva foarte interesant si nimeni nu stie inca sa il foloseasca la maximum (daca pot spune asa) dar se incearca!

Mie mi se pare ca BlackBerry are o istorie destul de interesanta. RIM sau Research in Motion, compania in spatele acestuia, a aparut in 1984. E genul de brand aparut din pasiunea pentru gadgeturi, asamblat si dezasamblat a lui Mike Lazaridis, acum Co-CEO si practic fondatorul RIM inca de pe bancile facultatii.

Ceea ce nu se stie despre BlackBerry probabil este faptul ca o data ce l-ai incercat, e greu sa mai traiesti fara el. Asta daca l-ai dibuit 😀 90% din cei care il incearca ajung sa ia si buying decision, alt sondaj spunand ca peste 40% din cei care fac calatorii in interes de afaceri nu l-ar schimba cu nimic altceva.

Uneori ma gandesc si eu la unul inainte sa plec. In fond, ca brand mi se pare foarte tare – e despre un fel de ‘parteneriat’ intre utilizator si terminal, fiind atat o unealta cat si un aliat care iti incape in buzunar. Fie ca il folosesti pentru prieteni, YM sau mailuri, e foarte util pentru orice altceva – chiar daca e un pic supradimensionat inca (pentru cei obisnuiti cu telefoane slim), e o chestie geniala 😀

Pentru cei care se intreaba cat costa, costa $269 so do not panic, nu e atat de scump pe cum pare.

Si pentru cei carora le place BlackBerry, isi doresc unul sau au deja, un case study dragut chiar la ei pe site despre cum i-a ajutat pe altii (again, I shit you not). Believe it or not, politia in Yorkshire („unde?”) foloseste tot asta.

(si disclaimer, postul asta n-a fost o reclama. De fapt, nici un post de la mine de pe blog nu e platit si nu va fi)


Publicat pe

în

, ,

de către