Media Galaxy Intra in Linie Dreapta

Dupa ce s-au investit 1,5 milioane de euro, magazinul (sau hypermarketul electronic) din Unirea Shopping Center are o suprafata de 6.000 mp, fiind cel mai mare deschis in tara.

In sfarsit ceva satisfactie in directia Media Galaxy – o imagine cat de cat coerenta si vanzari record pentru ei (bazate de fapt pe foamea romanilor de produse) in urma discounturilor ‘de vis’ (50-70%)

Tot la fel de repede s-au terminat si ofertele la calculatorul Davio, la pretul de 799 de lei, si telefonul Nokia 6.270, la pretul de 599 de lei, care in mod normal ar fi costat aproximativ 11 milioane

(via EVZ – Promotii la MG Unirea)

What’s funnier: cine e targetul MG?

cumparatorul smart, care circula cu metroul, care renunta la automobil sa isi cumpere un produs electronic si care are o putere de cumparare medie

. Tot el aproximeaza ca „vanzarile vor fi mult mai mari decat in celelalte mgazine ale noastre” (ca tot se intreba cineva cum supravietuieste MG)

Ni Hao!

PS: Bonus: exercitiu practic. Ce credeti ca au raspuns cei din primul citat la intrebarile acestea?

  • Cum v-ati decis ca aveti nevoie de produs?
  • Decizia ati luat-o singur? Ati fost convinsi de reclama la produsul respectiv?
  • Cat timp v-a luat pana ati facut decizia?
  • A fost din impuls sau v-ati gandit inainte?
  • Decizia a fost instinctiva sau v-ati bazat pe o experienta anterioara inainte sa cumparati? Sau pe experienta prietenilor?
    Ati luat in considerare alternative?
  • Alegerea a venit ca rezultat al constatarii ca era singurul lucru pe care il aveati la dispozitie sau cel mai bun dintr-o gama?
  • Cat de important este sa fie apropiat de stilul dumneavoastra de viata, pe langa faptul ca functioneaza?
  • E genul de produs pe care l-ar cumpara si prietenii dumneavoastra?

(asta desi nu sunt fana MG)

PS again : Nu ca eu nu mi-as lua ceva la un astfel de pret dar mi se pare low faptul ca au spart vitrina magazinului ca sa fie ei primii. Foamea!


Publicat pe

în

,

de către