Dormit pe străzi pentru adidași

De fiecare dată când văd câte un articol despre cum publicitatea și marketingul sunt pe moarte sau au murit deja și au fost înlocuite cu ceva post-nu-știu-cum, vreau să le arăt pozele astea făcute de Vice la o „lansare” de adidași Kanye West în Londra unde oamenii au dormit pe străzi peste noapte ca să fie primii la coadă. Aș putea să le arăt exemplul Apple dar e deja cam obosit. Plus că oamenii la cozile Apple par mai civilizați iar Apple par chiar foarte prietenoși – le dau de mâncare și de băut celor care stau la coadă. Ăștia par să fie niște evil overlords care stau undeva la cald și bine și se uită la restul muritorilor din coadă frecându-și palmele toată noaptea 🙂

“My wife calls me crazy; my parents don’t know why I’m here.” — ar trebui să fie noul meu motto pentru lucratul în publicitate!

„A lot of people are very excited about it. So excited, in fact, that a bunch of people have been SLEEPING ROUGH outside the 1948 store in Shoreditch, East London to get the wristband they’ll need to guarantee them a pair when they’re released on Saturday. They don’t get a discount or anything though, they just get to be among the first people in London to own a pair of £210 trainers designed by a person who hasn’t even been to fashion school”

via Dude, You Slept Rough to Buy Kanye West’s Trainers? Why? | VICE.